Grafikkort der ikke larmer?
Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 10-07-01 20:04

Er der nogen der kan anbefale et godt grafikkort som ikke larmer(f.eks. uden
blæser)

Thomas

Fra : Brian Olsen

Dato : 10-07-01 20:13

"Thomas M. Christensen" <thomas.mc@YOUKNOWWHATTODO.get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:onI27.282$XM.16854@news.get2net.dk...
> Er der nogen der kan anbefale et godt grafikkort som ikke larmer(f.eks.
uden
> blæser)

Matrox G400 / G450

HVIS du ikke skal spille alle de nyeste spil...

MVH
Brian Olsen

Fra : Henrik Dissing

Dato : 11-07-01 19:07

On Tue, 10 Jul 2001 21:12:31 +0200, Brian Olsen wrote:

>"Thomas M. Christensen" <thomas.mc@YOUKNOWWHATTODO.get2net.dk> skrev i en
>meddelelse news:onI27.282$XM.16854@news.get2net.dk...
>uden
>
>Matrox G400 / G450

Hmm, jeg har lige skiftet fra Matrox G400 Max til ATI Radeon 64 VIVO, og det
har betydet et væsentligt fald i støjniveauet. Men det kan selvfølgelig
skyldes en slidt/defekt blæser på det 2 år gamle Matrox-kort.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Santa Xcaze

Dato : 10-07-01 21:06

Asus 7100 geforce 2 mx har ingen køler, kun køler plader ...

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 10-07-01 21:10

Jeg har et ATI Radeon i tankerne... er der nogen der ved hvor meget sådan et
larmer?

Fra : Ryne

Dato : 10-07-01 21:40

Jeg har et Radeon 64mb VIVO, det siger ikke en lyd.......hehe og ja blæseren
kører faktisk

"Thomas M. Christensen" <thomas.mc@YOUKNOWWHATTODO.get2net.dk> wrote in
message news:QlJ27.329$XM.17958@news.get2net.dk...

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 11-07-01 18:34

"Ryne" <larz_prime@hotmail.com> wrote:

>et larmer?
>Jeg har et Radeon 64mb VIVO, det siger ikke en lyd.......hehe og ja blæseren
>kører faktisk

Hmm... jeg har et Radeon SDR, og det larmede indtil jeg skiftede
blæseren med en større, som jeg istedet har sat til at køre 7 volt.
--
Rasmus Waehrens
Prophet on a mission from HesteFest.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-07-01 21:47

Vivid!XS (KyroII) kort uden blæser.

Mvh

Bruno

Fra : Mikael Jensen

Dato : 11-07-01 06:29

Hmm, godt til hvad????

Har du ikke de store krav, ville jeg anbefale en Matrox ( eks.: G400 eller
G450, som mig bekendt begge er uden blæsekøler).
Ellers ved jeg at der er mange GeForce 2MX der heller ikke har blæse køler,
bare sørg for at købe dem pure. NB! nogle MX kort HAR blæsekøler, spørg evt
sælgeren

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 11-07-01 19:18

Hercules 3DProphet 4500 (Kyro II)
4700 3Dmark2000.
Larmer overhovedet ikke.

MVH
Kasper

Thomas M. Christensen <thomas.mc@YOUKNOWWHATTODO.get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:onI27.282$XM.16854@news.get2net.dk...

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 11-07-01 20:10

Mange tak for alle svarene

Thomas

Fra : Allan Kok

Dato : 12-07-01 09:58

"Thomas M. Christensen" <thomas.mc@YOUKNOWWHATTODO.get2net.dk> wrote in
message news:onI27.282$XM.16854@news.get2net.dk...
> Er der nogen der kan anbefale et godt grafikkort som ikke
larmer(f.eks. uden
> blæser)

Nu skriver du jo ikke noget om godt til hvad, men det jeg har på
arbejdet siger ikke en lyd!!
Det er et 3Dlads GVX1

AK

Fra : søren ekner bobek

Dato : 13-07-01 19:38

det kan jeg! woodoo 2! men det er desværre kun på 12mb!