Ny Mac Klub i Østjylland?
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 10-07-01 19:23

Der må da være solgt nogle mac's i Østjylland - hvis ejere måske kunne
tænke sig at mødes
i en klub?

Nu da MacMidtImellem er nedlagt - tænkte jeg om der er nogle som kunne
tænke sig at være
med i en Mac Klub i det Østjyske - f.eks. i Århus området.

Jeg bor selv i Horsens, og giver gerne en hånd med til opstart af en
klub,
på samme premisser som andre brugergrupper.

Kom ud af busken.
I må gerne sende mig en email - så vil jeg kontakte jer efter ferien -
med forhåbentlig godt
nyt!

Ha en god sommerferie.

Flemming Elimar Jensen

Fra : Christian Bech

Dato : 12-07-01 11:55

Flemming Elimar Jensen <webcom-flemming@mail.web-com.dk> wrote:

> [...]
> klub,
> på samme premisser som andre brugergrupper.

Macmidimellem er ikke død. Den sover bare og grunden til at den sover er
at vi ikke kunne tage os sammen til at mødes selvom Sebastian og andre
gjorde et stort stykke arbejde.

Macmidtimellems Egroups-mailingliste er stadig aktiv, så hvis du gerne
vil have et klubfællesskab, kunne du jo prøve at vække gruppen fremfor
at starte på helt bar bund.

--
Jeg har et mere end overfladisk kendkskab til et lokalt bibliotek.
- Lars Kim Lund

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-07-01 15:17

> [...]

> Kom ud af busken.
> I må gerne sende mig en email - så vil jeg kontakte jer efter ferien -

Som jeg kan læse af Christians Bechs indlæg sover foreningen bare -
åbentbart i stil med MacBruger, som Peter Bjørn Perlsø jo har foreslået
lukket i et tidligere indlæg. Jeg er dog ikke enig med PBP.

Du kunne også gøre som jeg foreslog for et par år siden på en
generalforsamling - nemlig at sammenlægge alle brugerforeningerne i
landet, så hver forening ikke slumrer ind til skade for Mac miljøet samt
de medlemmer, som trofast betaler kontingent.

MacBrugers medlemsblad DobbeltKlik, som er af en fin kvalitet, har det
desværre med at udkomme meget ustabilt og altid 2 måneder efter det
skulle have været på gaden - ofte med det resultat at artiklerne er ved
at være old news og folk har skiftet e-mail/mobiltelefonnummer til stor
irritation for dem som retter henvendelse til foreningen.

Mac verdenen i Danmark bør have een forening, som så kan have
selvstyrende arbejdsgrupper under sig alt efter behov. Der burde så
arrangeres workshops, som MacBruger også gør nu et par gange om året en
4-5 steder i landet og så een landsdækkende Macbegivenhed i stil med
Macparty.dk i Odense. (se eventuelt min formandsberetning på MacBruger
site) Vi er på rette vej.

Jeg er medlem af De Danske Ølentusiaster i de kører med klatten. Lækkert
blad til tiden. Website (grim). Masser af arrangementer. Netop overstået
ølfestival (mega succes - omtalt i TV2 Lorry + landsdækkende tv).
Eksplosiv medlemstilgang. Rabatordninger med diverse barer,
ølsalgssteder og særarrangementer hos bryggerierne.

Sådan kan/skal det gøres !

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-07-01 16:33

> [...]
> Eksplosiv medlemstilgang. Rabatordninger med diverse barer,
> ølsalgssteder og særarrangementer hos bryggerierne.

Så vil jeg hellere slåes sammen med dem! :)
--
Michael Tysk-Andersen
Løsgænger Macbruger

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-07-01 18:55

> Så vil jeg hellere slåes sammen med dem! :)

Kan kun varmt anbefales. Du får en gratis øl hver den første tirsdag i
måneden på Bryggeriet ved Tivoli og så møder du en masse øl
interesserede, som mener at størst ikke nødvendigvis er bedst.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net