Open Office
Fra : Steffen

Dato : 09-10-07 21:54

Jeg ved ikke, om jeg må spørge om Open Office her. Hvis ikke kan jeg måske
blive henvist til en anden gruppe?
Hvis jeg åbner en skrivebeskyttet doc-fil eller en skrivebeskyttet xls-fil i
Open Office, kan jeg ikke skrive i dem. Det kan jeg godt, hvis jeg åbner dem
i MS-Office (hvor man så bare skal gemme dem under et nyt navn).
(Jeg har kun adgang til Open Office på mit arbejde).
Steffen

Fra : Hans Knudsen

Dato : 12-10-07 07:06

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem i MS-Office (hvor man så bare skal gemme dem under et nyt navn).
> (Jeg har kun adgang til Open Office på mit arbejde).

Prøv at stille spørgsmålet her:
http://www.oooforum.dk/viewforum.php?f=1&sid=9f72c97418bf82fa931e514b0b9909ad

Hans Knudsen