Markere mail som ubesvaret
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-10-07 14:46

Jeg har en mail i Outlook 2003 jeg gerne vil markere som ubesvaret.

Jeg fik først klikket besvar, og fik også gemt en kladde, men har
slettet denne - og altså ikke besvaret mailen. Der er dog alligevel
den lille lilla pil - den vil jeg gerne have fjernet.

Hvordan klares dette?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-10-07 14:33

Er der ikke nogen der ved noget om nedenstående?