Powerpoint og video klip
Fra : Karsten Aarhus

Dato : 09-10-07 11:16

Hej

Vi har en som laver presentationer i powerpoint 2003
Det fungere fint når hun har lavet dem, men når en anden brugere forsøger at
kører presentationen kommer videoen ikke med som er sat ind i powerpointet.
Brugerne har adgang til de mapper hvor videoene ligger på. Har i haft
problemer med det og hvad gjorde i for at løse problemerne?

/Karsten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-10-07 18:37

"Karsten Aarhus" <kaa@poly-tech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> powerpointet. Brugerne har adgang til de mapper hvor videoene ligger på.
> Har i haft problemer med det og hvad gjorde i for at løse problemerne?

Er stien til mapperne den samme hos alle brugere? PP laver altid absolutte
referencer. Hvis den bruger, der laver præsentationen har mappen liggende
som fx h:\video og brugeren, der skal brruge præsentationen har mappen
liggende som f:\video kan klippene ikke afspilles.

Har brugerne, der skal vise videoklippene den rigtige codec på deres
maskiner?

Jan

Fra : Karsten Aarhus

Dato : 10-10-07 08:57

Stien til mappen video er G:\ på alle brugernes maskiner.
Jeg vil tjekke om codec'ne er installeret på alle maskiner.
Tak indtil videre.

/Karsten