"Microsoft at Home" mails ?
Fra : Olsen

Dato : 05-10-07 23:59

Min gamle nabo modtager dagligt mails fra "Microsoft at Home".

Kan dette slås fra ?

\Olsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-07 06:35

Olsen wrote:

> Min gamle nabo modtager dagligt mails fra "Microsoft at Home".
> Kan dette slås fra ?

Kan han ikke bare gå ind på Microsoft At Home og slå det fra?
http://www.microsoft.com/athome/newsletters/default.mspx

Der må også være et link til frameldelse i selve nyhedsbrevet?

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Olsen

Dato : 08-10-07 02:08

Næ.

Fra : Olsen

Dato : 08-10-07 07:50

Læste et sted at man skulle besvare en mail med UNSUBSCRIBE,
så nu prøver vi det.

\Olsen