Sidetal indsættes i alle dokumenter på mer~
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 02-10-07 16:38

Hvad kan dette skyldes? - Altså: Sidetal dukker op i dokumenter, så
snart dokumentet når op på at fylde mere end én side...

Jeg er sat til at finde ud af det for nogle venner, men jeg kan ikke
reproducere problemet på min egen udgave af Word 2007 (samme som deres)
ved hjælp af indstillinger...

Nogle ideer?

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-10-07 21:10

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er sat til at finde ud af det for nogle venner, men jeg kan ikke
> reproducere problemet på min egen udgave af Word 2007 (samme som deres)

Sandsynligvis er der i normal.dot (skabelonen) indsat sidetal med
betingelsen Vis ikke på første side. Så vil alle nye dokumentet bliver
sidenummereret, men da sidetallet ikke vises på første side ses det kun, på
længere dokumenter. Hvis ikke der ligger andet i normal.dot så prøv at
omdøbe eller slette denne fil, og se om det ikke løser problemet.

Jan