sletter e-mail i mircosoft outlook 2003
Fra : MariaH

Dato : 23-09-07 11:11

Jeg har microsoft outlook 2003 og den sletter mine mails fra min webmail,
hvordan får jeg dem til at blive i indbakken på min webmail, synes jeg har
kigget efter et sted hvor der står der skal gemmes en kopi på severen.

Nogen som kan guide mig til hvor det er?

--
Maria

Fra : Else Holm

Dato : 23-09-07 14:50

MariaH wrote:
> [...]
> min webmail, synes jeg har kigget efter et sted hvor der står
> der skal gemmes en kopi på severen.
> Nogen som kan guide mig til hvor det er?

Ja, det gør du under Funktioner > Konti > Få vist eller rediger
eksisterende emailkonto > Rediger for den konto, det drejer sig
om > Flere indstillinger > Avanceret > Gem en kopi ... og tilføj,
hvor mange dage, de skal opbevares på serveren, hvis du da ikke
har uanede mængder af plads på serveren!

--
Else

Fra : MariaH

Dato : 24-09-07 06:53

> [...]
> skal opbevares på serveren, hvis du da ikke har uanede mængder af plads på

Jeg kan ikke finde ovenstående...
Jeg går ind i microsoft outlook 2003.
så funktioner > e-mail konti > Få vist eller rediger eksisterende e-mail
konti > rediger > Flere indstillinger > avanceret >

Der er ingen steder der står Gem konti hos mig...

--
Maria

Fra : Bjarne Chr

Dato : 24-09-07 08:04

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> konti > rediger > Flere indstillinger > avanceret >
>
> Der er ingen steder der står Gem konti hos mig...

Står der heller ikke - gem en kopi af meddelelserne på serveren-
--
venlig hilsen
Bc

Fra : MariaH

Dato : 24-09-07 14:13

> Står der heller ikke - gem en kopi af meddelelserne på serveren-
> --

Jeg kan ikke finde det, har smidt et billede i dk.binaer

--
Maria

Fra : Bjarne Chr

Dato : 24-09-07 16:20

> Jeg kan ikke finde det, har smidt et billede i dk.binaer
>
> --
> Maria
Jeg kan se at du kører din mail på en exchange server. Jeg ved ikke om man
kan gemme sin mail på sådan en, det er der måske en anden (klogere) der ved!

--
venlig hilsen Bc

Fra : MariaH

Dato : 28-09-07 06:37

> [...]
> kigget efter et sted hvor der står der skal gemmes en kopi på severen.
>
> Nogen som kan guide mig til hvor det er?

Nu har jeg oprettet en IMAP i outlook express, og nu kører det bare som jeg
vil have det

--
Maria