Gsx750F - Mere LARM Tak!
Fra : jdove

Dato : 10-07-01 17:41

Med original potte siger den stort set intet...
Hvilke potter kan anbefales?

Fra : Rune Pedersen

Dato : 10-07-01 20:26

Jeg har lige bestilt et Stk stainless Scorpion til min GSX600FY

fik dette retur derfra:

Stainless is £139 plus shipping
carbon is £209 plus shipping

Shipping to DK is around £30

....Mums......glæder mig til posten kommer.....

btw.: http://www.bladerunners.co.uk

Mvh

Rune

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 10-07-01 21:36

> ...Mums......glæder mig til posten kommer.....
>
> btw.: http://www.bladerunners.co.uk

Ikke glæde dig for tidligt ..... de er virkeligt amatører derovre bed Blade
Runners især Peter Sorell der ellers skulle gøre alt for andre
mc'ister ----- Vi er mange der har virkelige dårlige erfaringer ....
Uhhhhhhhhhhhhhha !
Med god vind til dig ....

Hygge

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-07-01 21:48

"¯`·.¸J@nner¸.·´¯)" <ask@me.com> wrote in message
> [...]
Blade
> Runners især Peter Sorell der ellers skulle gøre alt for andre

Peter Sorell.... Jeg blir nesten dårlig bare jeg hører navnet. Et fæ med
stor F.

JS

Fra : Anders

Dato : 11-07-01 09:56

> Peter Sorell.... Jeg blir nesten dårlig bare jeg hører navnet. Et fæ med
> stor F.

Peter Sorell er en nar - jeg overvejde WOLF potter på min men jeg belv sgu
klogerer. Han sendte bare en potte, uden rør eller noget som helst og den
passede slet ikke på min. Det blæev ikke andet end vrøvl og ballade -
heldigvis havde jeg betalt på kreditkort, og afvist betalingen, så ville ahn
pludselig gerne hav sin latterlige potte tilbage.

Et fæ med stort F er billigt slutppet for ham. MAge til fusker nar...

Fra : Rune Pedersen

Dato : 11-07-01 20:20

WTF.....Bliver jeg røvrendt nu, det er netop Peter, jeg har snakket med.

Hmmm, skal jeg afbestille??? checke op på hvilken han sender?? eller bare
krydse fingre for at modtage den rigtige??

Rune

Der forhåbentlig snart får Scorpion Rør på....

Fra : Anders

Dato : 12-07-01 08:43

> [...]
> krydse fingre for at modtage den rigtige??
>
> Rune
>
> Der forhåbentlig snart får Scorpion Rør på....

Tja hvad skal jeg sige. Min erfaring er med Wolfs produkter er at de lover
så meget og holder meget lidt. Jeg har hørt grufulde historiet her i NG'en
om folk hvis wolf potter er faldet af mens de kørte, som ikke fik deres
potter, som fik de forkerte, dårlig finich etc.

HVIS jeg var dig - men er jeg jo ikke.... - så ville jeg prøve om jeg kunne
komme ud af det og finde et andet mærke. Men hvem ved, det kan da være du
får hvad du skal bruge og du ingen problemer får.

Håber ikke jeg har ødelagt din dag med de historeier :-/

Las os hører hvordan det går.

/Anders

Fra : Rune Pedersen

Dato : 12-07-01 13:05

Well...

Der er vel en grund til at der ikke er nogle danske importører af Scorpion.

Men en løsning magen til af et andet mærke i DK ligger 1500 oveni.

Prøver lykken, og krydser fingre for det bedste!

Har for ikke lang tid siden, hørt og set et Scorpion rør. Hvilket er grunden
til at jeg bestilte det.

Skal nok vende tilbage med resultatet, både negativt eller positivt.

Mvh

Rune

P.S. Undskyld til jdove, for at have overtaget indlægget. Kunne være jeg
selv skulle starte en tråd ;)

Fra : Allan jørgensen

Dato : 10-07-01 21:42

Rune Pedersen <spotpower@stofanet.dk> skrev i en

> ...Mums......glæder mig til posten kommer.....
>
> btw.: http://www.bladerunners.co.uk

ja, hvis den kommer, jeg købte en sidste år i juli. jeg fik den i september
hvor mellemstykket ikke passede. det rigtige mellemstykke fik jeg først i
januar i år, efter oceaner af mails frem og tilbage.

men det kan jo være du er heldigere )

Allan(fzr600us)stainless Wolf Scorpion.

Fra : Mureren

Dato : 10-07-01 22:53

"jdove" <jdove@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Med original potte siger den stort set intet...
> Hvilke potter kan anbefales?

Devils potter har jeg haft stor success med tidligere......

Jeg er lige styrtet i fredags (dieselolie på vejen), og hvis ellers
taksatoren siger god for det, så bliver udstødningen skiftet fra den
nuværende F1, til en Devil som jeg havde på den sidste F'er jeg havde....
(den gav 4 heste på rullefelt...)

Fra : Per Pedersen

Dato : 11-07-01 06:59

Mureren <mureren@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b4b7943$0$69632$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> taksatoren siger god for det, så bliver udstødningen skiftet fra den
> nuværende F1, til en Devil som jeg havde på den sidste F'er jeg havde....

Det var forhåbentligt med din "racerkåbe".

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : jdove

Dato : 12-07-01 17:37

Hallå Det her er jo endt i en diskussion om hvorvidt Scopion Peter Sorell
er en nar eller ej... Det er han sgu nok siden så mange har reageret på det.

Men er der andre alternativer til scorpion potten?

Fra : Anders

Dato : 13-07-01 08:44

> Men er der andre alternativer til scorpion potten?

Ja der er vel en 20-30 alernativer....

Personligt havde jeg en MIG alu på min og den havde en perfekt lyd. DYb og
god , men ikke overdrevet høj. Ydermere gav den 5 heste mere da den var
dysset om så det var perfekt.

A´nders W