Fælleskørsel om 50 minutter
Fra : Tommy Fer

Dato : 10-07-01 17:11

Hejsa

ville lige sige jeg daffer snart til gladsaxe, ved mcDonalds. og venter på
en køretur.. håber at møde andre DFM'er..

kende tegn:
Rød/sort Lookwell læderjakke.
Suzuki GSXR250 (med en DFM nummerplade ting

mvh Tommy Fer

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 10-07-01 22:36

"> kende tegn:
> Rød/sort Lookwell læderjakke.
> Suzuki GSXR250 (med en DFM nummerplade ting
>
> mvh Tommy Fer

.... og en idiot på bagsædet - undertegnede

Fra : Christian Berggreen

Dato : 11-07-01 10:04

Hejsa

Damnn, så først jeres indlæg nu. Men kan godt huske fra igår på Langelinie 2
fyre på en Gixer 2½......vi stod nemlig og snakkede om, at den nok skulle
have lidt kaffe for at flytte sig med en bagpå...

Christian
VTR1000F (som lige har smidt 116HK på baghjulet..

Mikkel Knudsen <mikkel.knudsen@[SPAM-nej tak]vip.cybercity.dk> wrote in
message news:9ifsdo$2o60$1@news.cybercity.dk...

Fra : Christian Berggreen

Dato : 11-07-01 10:06

Forresten så har du den samme jakke som min dragt, en Dainese R. Lagde
derfor mærke til det....

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 11-07-01 10:28

> Forresten så har du den samme jakke som min dragt, en Dainese R. Lagde
> derfor mærke til det....

Skulle lige til at sige at der faktisk var 2 der ude på langelinie med
giixere.. den anden var i en ret fed japansk importfarve..grafit-sort eller
noget i den stil...

Nu du har den samme dragt... har kigget lidt på sammenlyningslynlåsen... Der
er noget med at for at køre på bane skal de kunne samles 'overbevisende', og
den måde lynlåsen bare sidder fast i forret synes jeg ikke er
overbevisende... nogen erfaringer?

Mikkel
-der ikke glæder sig til at skulle følge med en VTR på en TDR125... når den
kommer ned fra garagens tag

Fra : Christian Berggreen

Dato : 11-07-01 10:37

Hej Mikkel

> [...]
og
> den måde lynlåsen bare sidder fast i forret synes jeg ikke er

Jeg tror ikke du har dragten i model R, men derimod jakken, som kan
sammenlynes med f.eks. Dainese bukser af samme model. Der findes nemlig
begge kombinationer. På min dragt går lynlåsen mellem bukser og jakke hele
vejen rundt og sidder fast i læderet og ikke i foret, og det er vigtigt hvis
du skal køre på bane med den.

Jeg vil nok anbefale dig at du køber minumum en dragt der kan deles på
midten (som min f.eks.) eller endnu bedre en heldragt (lidt mere upraktisk
til daglig). En jakke og bukser er ikke godt nok til bane, da de skiller på
midten, hvis sammenlyningen ikke er god nok. Husk også en rygbeskytter, som
er obligatorisk. Dainese's Back-Space er rigtig god...

hehe....in your dreams....

mch.

Christian
VTR1000F

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-07-01 11:06

> [...]

som
> er obligatorisk. Dainese's Back-Space er rigtig god...

Hejsa Christian

Jeg har min Lookwell 2 delt dragtm den virker rimligt overbevisende i sammen
lyningen (metal lynlås der sidder direkte i læderet på bukserne, men i en
rimlig kraftig elastik ting i jakken.)

håber det er fint til bane brug Der var ihvertfald kneesliders med til
draget den koster omkring 7,5K grunden til det blev en lookwell og ikke
en af de "kendte" dragter er at den er købt gennem mit arbejde til en MEGET
fair pris.. (tmp er ikke vildt fedtet med %'erne)

Når men en rygbeskytter må jeg helere få invisteret i...den spænderman på
under dragten ikke??

mvh Tommy Fer
Gixxer (af de små )

Fra : Anders

Dato : 11-07-01 12:08

> Christian
> VTR1000F (som lige har smidt 116HK på baghjulet..

116 på baghjulet???? hvad har du gjort ved den?

Anders
VTR fan

Fra : Christian Berggreen

Dato : 11-07-01 12:27

Hej Anders

> 116 på baghjulet???? hvad har du gjort ved den?

Den har Yoshimura RS-3 titanium-potter, Jet-kit og KN-filter....ellers ikke
noget.....

Christian

Fra : Anders

Dato : 11-07-01 13:30

> Den har Yoshimura RS-3 titanium-potter, Jet-kit og KN-filter....ellers
ikke
> noget.....
>
> Christian

Lyder som en rigtigt god cocktail!!!!!