Frontpage skaber sig!
Fra : tidemann

Dato : 01-10-07 15:41

På min pc med FP, virker upload via webstedet/ftp fint.
På hende der ejer siden jeg vedligeholder, virker det pludselig ikke mere, og det har virket.
Hun kan godt logge på med Internet explore/ftp, men som sagt ikke via FP.

Vi har prøvet at geninstallere FP, gendanne pc,en til tidligere, uden held :(

Er der hendes pc det er galt med, eller webhotellet, eller ??

Jeg er blank...

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : enkvinde

Dato : 01-10-07 17:16

> [...]
> :(
>
> Er der hendes pc det er galt med, eller webhotellet, eller ??

Hej Marianne

Hos mig er der ingen tvivl.... fejlen ligger på webhotellet, og hun skal
aktiverer sine FrontPages udvidelser igen.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : tidemann

Dato : 01-10-07 17:59

enkvinde wrote:

> Hej Marianne
>
> Hos mig er der ingen tvivl.... fejlen ligger på webhotellet, og hun skal
> aktiverer sine FrontPages udvidelser igen.

Jamen vi kører IKKE med FP extension, det har de (Surftown) slået fra for længe siden!
Vi bruger FTP upload inde under egenskaber for webstedet...

Fra : enkvinde

Dato : 01-10-07 18:53

> Jamen vi kører IKKE med FP extension, det har de (Surftown) slået fra for
> længe siden!
> Vi bruger FTP upload inde under egenskaber for webstedet...

Nu kører jeg selv med Surftown og de har ikke slået udvidelserne fra. At
Surftown så har enorme problemer med at få skidtet til at virke, er en anden
sag

Men.... altså...... min erfaring siger mig, at jeg IKKE kan uploade som "i
gamle dage", hvor jeg bare trykkede på upload websted og så røg siden op med
rettelser og virkede.
I dag er jeg nød til at uploade hver mappe enkeltvis. Lidt mere besværligt,
ja, men det virker. Det virker forøvrigt også selv om serveren melder fejl,
det gør den nemlig hele tiden, også selv om siden blev opdateret på nettet

Men det er hos Surftown det fejler, det er jeg stadig overbevist om.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : tidemann

Dato : 01-10-07 19:34

enkvinde wrote:

> [...]
> blev opdateret på nettet
>
> Men det er hos Surftown det fejler, det er jeg stadig overbevist om.

Jeg tager et tjek hos dem.

Fra : tidemann

Dato : 01-10-07 22:03

tidemann wrote:

> Jeg tager et tjek hos dem.

Hjælper ikke.....
Jeg har repareret, deaktiveret og geninstalleret FP!

Fra : enkvinde

Dato : 01-10-07 22:30

> Hjælper ikke.....
> Jeg har repareret, deaktiveret og geninstalleret FP!

Jamen, jamen Marianne

Pil den dog af...... Når I oploader med ftp, så har I for længst smadret
frontpages udvidelserne. Og det kunne jeg egentligt godt forestille mig er
problemet. At I har 2 forskellige "versioner" af FP udvidelserne liggende på
hver jeres computer, men det er et rent gæt.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : tidemann

Dato : 01-10-07 23:27

enkvinde wrote:

> Jamen, jamen Marianne
>
> Pil den dog af...... Når I oploader med ftp, så har I for længst smadret
> frontpages udvidelserne.

Vi har ikke smadret noget............. :)

De første 4-5 md. virkede FP server extension fint, for derefter at gå i sort!
Jeg skrev til Surftown dengang og fik den smøre som du også skrev:
"Og ja, supporten hos Surftown er rimelig kvik......... De kan bare ikke
hjælpe *G*.... De aner nemlig ikke hvad de skal gøre, men siger bare, at
det er fordi Microsoft ikke understøtter FP mere"!!

Derefter begyndte vi at bruge FP´s ftp upload via udgiv websted, som stadig virker fint her hos mig!
Bare ikke hos Mette der ejer webhotellet, og vi har begge FP 2003 installeret. Alle indstillinger i
FP er ens, "Egenskaber for fjernwebsted" samt "sideindstillinger" men hun kan ikke connecte se her:
http://www.singingwolfs.dk/ny-side.htm .
Der bliver ledt efter underordnede websteder, (hvilke hun ikke har nogle af), derfor får hun aldrig
forbindelse. Jeg ved ikke hvorfor den er begyndt at lede efter underordnede websteder, det gjorde
den jo ikke før!

Og hvis hun bruger Internet explore ftp://xxxxxxxxxxxxx.dk og "log på som", kan hun godt komme på.

Jeg fatter ikke noget.... :(

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-10-07 21:50

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opdateret på nettet
>
> Men det er hos Surftown det fejler, det er jeg stadig overbevist om.

Hej

Jeg uploader stadig som i gamle dage, jeg bruger e-navn, for resten er deres
support også ret kvik og hjælpsom.

Venlig hilsen
Jesper c",)

PS. at jeg så har PHP problemer skyldes kun mig selv.

Fra : enkvinde

Dato : 01-10-07 22:37

> Jeg uploader stadig som i gamle dage, jeg bruger e-navn, for resten er
> deres
> support også ret kvik og hjælpsom.
>
> Venlig hilsen
> Jesper c",)

Hej Jesper

Mine "små" websteder kan jeg også stadig oploade på normal vis. Problemerne
opstår åbenbart, når webstedet får en hvis størrelse.

Og ja, supporten hos Surftown er rimelig kvik......... De kan bare ikke
hjælpe *G*.... De aner nemlig ikke hvad de skal gøre, men siger bare, at
det er fordi Microsoft ikke understøtter FP mere, hvilket Jens Peter Karlsen
forlængst har dementeret herinde.

Se, det kaldes i min verden ikke at være hjælpsom, men at være inkompetent.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : sew

Dato : 01-10-07 23:58

Hmmm

Har netop harft et lignende problem. Det opstod da jeg downloade et site med
FTP, hvor en anden havde været inde og rettet noget, jeg havede arbejdet
i. - Og jeg tror det er her vi skal søge fejlen.
Personligt fik jeg det rettet ved at lave rettelserne i mit eget og så tage
den derfra. Så jeg kan ikke give et facit svar, men et spor at lede efter.
Jeg ville nok ændre i funktioner -> instillinger -> udgiv. Det ikke undre
mig om der går ged i med tidstemplingen eller tilsvarende.

MVH
Svend Erik