Sortering af nyhedsgrupper i Thunderbird
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-10-07 10:46

Når abonnerer på en ny usenet nyhedsgruppe
føjer den nye gruppe sig pænt til i bunden
af listen over nyhedsgrupper, jeg abonnerer
på.

Er der en måde, jeg kan sorterer dem anderledes
på?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-10-07 11:04

Jørgen Farum Jensen skrev:

>Er der en måde, jeg kan sorterer dem anderledes
>på?

Du kan åbne newsrc filen med notesblok, og sortere ved hjælp af copy'n'paste

newsrc filens placering og navn findes ved at åbne kontoindstillingerne
for den aktuelle konto og kigge ved Serverindstillinger, ved at trykke på
Gennemse kan du i filnavn se hvad den kaldes

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-10-07 19:57

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]
> for den aktuelle konto og kigge ved Serverindstillinger, ved at trykke
> på Gennemse kan du i filnavn se hvad den kaldes

Right - filen hedder \news\tele.dk.rc med en
frygtelig lang sti foran. Den lader sig let
redigere med en tekst-editor. Men jeg skal lige
finde ud af om jeg gider møblere op på et halvt hundrede
linjer i tilfældig orden ...

Men under alle omstændigheder tak for tippet.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-10-07 21:23

Den 10-10-07 20.56 skrev Jørgen Farum Jensen følgende:

> [...]
> redigere med en tekst-editor. Men jeg skal lige
> finde ud af om jeg gider møblere op på et halvt hundrede

Hvis du gider, så husk, at Thunderbird skal være lukket, mens du redigerer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.