Hvem kan levere billige termoruder i Odens~
Fra : CAH

Dato : 14-09-07 19:31

Hej

Hvor køber man billige termoruder, når man bor i Odense?

Mvh
Cah

Fra : Gamle

Dato : 14-09-07 20:05

CAH wrote:
> Hej
>
> Hvor køber man billige termoruder, når man bor i Odense?

Hej

Prøv her https://srv11.bghost.dk/interglas.dk/shop/
Du kan beregne priser med og uden moms.
Har selv lige købt en termorude hos dem. Sparede ca. 500,00 kr i forhold til
de hjemlige glarmestre.

Mvh.
Torben

Fra : CAH

Dato : 15-09-07 17:17

On Sep 14, 9:04 pm, "Gamle" <cfs48...@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> Du kan beregne priser med og uden moms.
> Har selv lige købt en termorude hos dem. Sparede ca. 500,00 kr i forhold til

Hej Torben

Det ser ud til at være et rigtig godt tip, sender de så bare
termoruden med posten? Den er 70 gange 200 cm, så det er da noget af
en størrelse at sende med posten, og hvad hvis der går i stykker under
transporten.

Mange hilsner
Mads

Fra : CAH

Dato : 15-09-07 17:21

> [...]
> Du kan beregne priser med og uden moms.
> Har selv lige købt en termorude hos dem. Sparede ca. 500,00 kr i forhold til

ah, da nu jeg får læst det igennem, så koster det "Det koster kr.
745.- excl. moms for levering." til Fyn, så det er nok alligevel ikke
løsningen.

Mange hilsner
Mads Larsen

Fra : CAH

Dato : 15-09-07 19:46

On Sep 15, 6:20 pm, CAH <madsgormlar...@gmail.com> wrote:
> [...]
Nu har jeg fundet dem her http://www.glas-direkt.dk/, de tager såvidt
jeg kan se 399 for fragt til hele landet, og priserne er rimelige.

Mange hilsner
Mads