Lidt til smilebåndet
Fra : Kaj

Dato : 14-09-07 12:05

Her er lidt til smilebåndet til en forhåbentlig god weekend.

Kaj

Handelsrejsende Frandsen var kendt for at være nærig. Da hans kone fyldte 40
år, var han ude at rejse, men sendte hende en check. I stedet for beløbet,
havde han skrevet: 'tusinde kys og kram'. Fru Frandsen kunne ikke dy sig, og
sendte ham et brev til hotellet. 'Tusind tak for gaven. Jeg fik den indløst
hos købmanden!'.
-----------

Han havde glemt deres bryllupsdag.
Hun var rasende og sagde:
- "For din skyld vil jeg håber, at der står noget udenfor i morgen, som
bevæger sig fra 0 til 100 på omkring 3 sekunder."

Næste morgen fandt hun en badevægt stående i indkørslen...

Hans begravelse finder sted på lørdag.

-----------------

Den ene arbejdskollega lugtede slemt og blev spurgt: "Bader du efter sex?"
- "Ja" svarede han
- "Så er det måske på tide at få noget sex?"

-----------
Brunetten til blondinen, der var i bad: "Hvad laver du?"
- "Jeg vasker hår!"
- "Skal du ikke bruge vand?"
- "Hallo, Spasser! Der står, at det er til tørt hår!"
------------

Hvad kalder man dimsen mellem benene på tyren?
- Et kojern!

Hvad kaldes den, der er mellem benene på hingsten?
- Hyppejern!

Hvad kaldes så det , der sidder mellem benene på manden?
- Skuffejern!

Fra : Kaj

Dato : 14-09-07 12:09

Undskyld - det var en smutter - men god weekend alligevel.

Kaj

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-07 13:20

Kaj wrote:
> Undskyld - det var en smutter - men god weekend alligevel.
>
> Kaj

LOL smutter eller ej. Det er da et godt grin alligevel i
efterårsvejret. Også en god weekend til dig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-09-07 14:34

> [...]

Bare kig forbi dk.snak.vittigheder det er der Kaj har sakset
dem. Så får du dem også en dag hurtigere.

Fra : OK

Dato : 14-09-07 19:31

> [...]
>
> Hvad kaldes den, der er mellem benene på hingsten?
> - Hyppejern!
>
> Hvad kaldes så det , der sidder mellem benene på manden?

Og så lidt i samme bol(le)gade:

"Ryger du bagefter?"
"Det ved jeg ikke - jeg har aldrig set efter".

mvh Ole K