Hvad er bedst Hansapark el. Heidepark?
Fra : ThomasT

Dato : 10-07-01 14:51

Vi er 2 "voksne" på 25 der skal på køre-tur og ville slå et smut forbi en af
dem.

Hilsen
Thomas & Vicki

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 10-07-01 17:07

> Vi er 2 "voksne" på 25 der skal på køre-tur og ville slå et smut forbi en
af
> dem.

Jeg har været i Hansapark 2 gange og det var en ganske fortrinlig oplevelse.

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 10-07-01 18:52

"ThomasT"
skrev
> Vi er 2 "voksne" på 25 der skal på køre-tur og ville slå et smut forbi en
> [...]
*****************
Heidepark er, såvidt jeg lige husker, langt den største. Minder lidt om
Disneyland. De har netop lavet - vistnok- verdens højeste trærutschebane.

Tjek linkene:

http://www.heide-park.de

http://www.hansapark.de

--

/Jens S., Esbjerg

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 11-07-01 11:11

Hej...

Heidepark er vist nok Nordeuropas største forlystelsespark, og de har lige
bygget en kæmpe træ-rutschebane (60 m. høj - 120 km/t.). Vi vil selv en tur
derned i ferien, og kunne da godt tænke os at vide hvordan i vil
indkvarteres dernede - har i kig på hoteller eller campingpladser?

/Jørgen Hansen

Fra : Asle Bjerva

Dato : 11-07-01 20:11

"Jørgen Hansen" <j.f.hansen@ofir.dk> skrev i melding
> [...]
> derned i ferien, og kunne da godt tænke os at vide hvordan i vil
> indkvarteres dernede - har i kig på hoteller eller campingpladser?

Forsøk en mail til Campingplassen i Soltau 5-10 minutters kjøring fra
Heidepark:
http://www.roeders-park.de/index.html
mailto: roeders-park@t-online.de
De har dobbeltrom til DM 90 inkl morgenmat.
--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern 'spamblock 9' for E-post)

Fra : Asle Bjerva

Dato : 11-07-01 20:13

"Asle Bjerva" <asle.bjerva@oslo9.online.no> skrev i melding
> [...]
> http://www.roeders-park.de/index.html
> mailto: roeders-park@t-online.de
> De har dobbeltrom til DM 90 inkl morgenmat.

Eller denne link:
http://www.soltau-touristik.de./
Hvor man også kan booke online.