Norton 360
Fra : Hansen/Jensen

Dato : 14-09-07 10:08

Hej Nyhedsgruppe

Jeg håber jeg er i den rette gruppe.

Det drejer sig om at jeg bruger Norton 360 på min computer, men efter jeg er
skiftet til den, får jeg nogle fejlmeddelelser når jeg vil produktopdaterer.

I Nero (brænder program) får jeg en fejlmeddelelse der siger der er
downloadproblemer.

I HP får jeg en fejlmeddelelse der siger der er en HPSU-2013 fejl.

Jeg har været inde i Norton-avancerede indstillinger- firewall-programregler
til firewall og godkendt de pågældende programmer, og jeg har sågar
deaktiveret min firewall for en kort bemærkning, men lige meget hjælper det.

Jeg har været inde på Norton hjemmeside, men kan ikke finde hjælpe der.

MVH

Jensen

Fra : KentBM

Dato : 14-09-07 16:46

Hansen/Jensen skrev:
> [...]
> til firewall og godkendt de pågældende programmer, og jeg har sågar
> deaktiveret min firewall for en kort bemærkning, men lige meget hjælper det.

I Norton Internet Security gør programmet det, at boksen med "tillad
eller afvis adgang til internet" (beklager, at jeg ikke kan huske, hvad
der står) lægger sig i baggrunden. Det rimelige ville være, at NIS
poppede op så snart der var et problem.

Er du sikker på, at N360 ikke gør det samme? Det vil sige, at
programmerne ikke kan få adgang til internet før du har klikket i boksen
og derfor ender med at give fejl.

Desværre kun et gæt.

--

Kent

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 15-09-07 14:57

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er du sikker på, at N360 ikke gør det samme? Det vil sige, at programmerne
> ikke kan få adgang til internet før du har klikket i boksen og derfor

Hej Kent

Tusind tak fordi du tog dig tid til at svarer på det.

Desværre nej, jeg tror det ikke.

MVH

Jensen

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 18-09-07 16:38

Hej Nyhedsgruppe

Jeg vil bare lige melde tilbage at det var Norton 360 der gav fejlene, da
jeg gik tilbage til gode gamle Norton produkter, løste det sig helt.

Jeg vil altså ikke afskrive Norton som andre her på siden vil, jeg har brugt
det i mange år uden problemer. Jeg vil dog ikke anbefale deres nyeste 360,
det var spild af penge.

MVH

Jensen