PixelView GeForce2 GTS w./TV-Out
Fra : Jacob

Dato : 10-07-01 14:53

Hej

Er subj. noget ved. Er det 5 ns ram?? Kan det overclockes?

mvh. Jacob

Fra : Mikael Jensen

Dato : 11-07-01 06:33

Så vidt jeg ved er det faktisk 4.5 ns DDR ram, men jeg må indrømme at jeg
ikke er sikker. Men jeg er overbevist om at det kan OC. Var der ikke et
program til det med kortet, kan sådan noget muligvis DL på
www.overclockning.dk , eller en anden OC site.

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 17-07-01 15:37

Har kortet, det er vist 5 ns, standard 400/200 klokket til 450/225
Jeppe Jensen
Remove 1 in e-mail