Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce 6600 tv out problem
Fra : Pingadk

Dato : 13-09-07 18:21

Hej alle,

Jeg har tidligere fået signal fra min computer på tv, men siden har
jeg fået ny computer og nu fik jeg den ide at jeg igen vil se signalet
på tvet.

Jeg kan sagtens få signal på tv osv.. har colorfix kabel så jeg også
kan se farverne - MEN nu starter problemet. Det er som om
skærmbilledet har fået en tryk16 - og specielt hvis jeg vælger at se
en film, så er den gal - En 16:9 film fx.. der vises kun et udsnit af
filmen som man kender det hvor der er sort kant omkring - men det er
somom filmen er gjort endnu mindre - altså somom den kører 16:4 -
altså trykkelsen på filmen bliver lille - underteksterne bliver sløret
og det er ulideligt at kigge på.

jeg har prøvet at gøre skærmen større - virker ikke

overlay - at zoome - hjælper lidt, men så bliver alle pixel meget
store - virker ikke

Nogen ideer?

Mvh
Pinga