WOW på vista
Fra : J.O

Dato : 12-09-07 18:36

hvordan kører WOW på vista er der nogle komplikationer ??

Jesper

Fra : Marianne

Dato : 12-09-07 19:03

"J.O" <JOgi_1981 sletdette @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvordan kører WOW på vista er der nogle komplikationer ??
>
> Jesper

Næh - ikke her. Jeg har Vista Home Basic.

Men jeg har haft problemet med et add-on - hvorfor forstår jeg egentligt
ikke.

mvh
marianne

Fra : J.O

Dato : 12-09-07 19:24

"Marianne" <handel@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> Næh - ikke her. Jeg har Vista Home Basic.
>
> Men jeg har haft problemet med et add-on - hvorfor forstår jeg egentligt
> [...]

Ok for det er tid til opgradering imorgen så ville lige tjekke
tak for info

Jesper

Fra : TT

Dato : 12-09-07 20:23

J.O skrev:
> hvordan kører WOW på vista er der nogle komplikationer ??
>
> Jesper

Kører også fint her med AMD processor og Nvidia 7800 grafikkort

Fra : J.O

Dato : 12-09-07 20:30

har bestilt en AMD Athlon64 x2 6000+ DualCore
med et 8800GTX

Fra : Frandsen

Dato : 13-09-07 08:21

"J.O" <JOgi_1981 sletdette @hotmail.com> skrev i meddelelsen
> har bestilt en AMD Athlon64 x2 6000+ DualCore
> med et 8800GTX

Kun et 8800GTX?

Fra : J.O

Dato : 13-09-07 12:35

"Frandsen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> "J.O" <JOgi_1981 sletdette @hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Kun et 8800GTX?

ja starte lige med et 3500 af gangen ik

JO

Fra : Frandsen

Dato : 14-09-07 10:17

"J.O" <JOgi_1981 sletdette @hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ja starte lige med et 3500 af gangen ik

Er de nede i den pris nu? Skulle overveje at opgradere så.

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 17-09-07 15:04

J.O skrev:
> hvordan kører WOW på vista er der nogle komplikationer ??
>
> Jesper

Hej

Jeg kører Vista Ultimate 64 Bit.
Jeg har ingen problemer haft med WOW eller addons.

/Jesper