MOH : Airborn. Er mit GeForce6200SE ikke g~
Fra : Dopedog

Dato : 12-09-07 14:48

Hejsa. Jeg har overvejet at købe det nye MOH spil (eftersom jeg er en totalt
sucker for den serie men har hørt om MANGE problemer med diverse
grafikkort og så det spil. Jeg har googlet lidt, men ikke fundet frem til
noget specifikt. Nogen der ved om jeg kan køre spillet, eller ikke kan, med
dette grafikkort :

http://www.bcoms.net/upload/images.asp?id=45498&images=bcoms20079122045311.jpg

-Ronnie

Fra : Martin Hughes

Dato : 12-09-07 22:13

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> diverse grafikkort og så det spil. Jeg har googlet lidt, men ikke fundet
> frem til noget specifikt. Nogen der ved om jeg kan køre spillet, eller

Hej

Umiddelbart ville mit svar være glem det, men nu vil jeg da ikke være alt
for kritisk.

Dog siger deres specs at man skal ha et 6600GT minimum med shader 3.

for at være helt på den sikre side for lige netop din maskine brug da denne
side.
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Håber det kan hjælpe dig videre

Ps. Serie 9 grafikkortene fra nvidea skulle komme til november. Det betyder
forhåbentligt, at
man kan få et 8800 ultra noget billigere. ,o)

mvh Martin

Fra : Dopedog

Dato : 13-09-07 08:50

> [...]
> betyder forhåbentligt, at
> man kan få et 8800 ultra noget billigere. ,o)

Tak for svaret.

Har prøvet at tage "testen" og det ser ikke ud til at det kan køre på det
grafikkort. Dog brokkede Call Of Juarez sig også lidt over grafikkortet, men
det kører da fint med det. Men ja, ser ud til at jeg sparer de penge så. Så
må jeg vente med at købe MOHA til jeg har fået købt et nyt grafikkort.

-Ronnie.

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 13-09-07 13:52

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men det kører da fint med det. Men ja, ser ud til at jeg sparer de penge
> så. Så må jeg vente med at købe MOHA til jeg har fået købt et nyt

Har lige købt Nvidia 8600GT Silent for at spille MOH Airborne.
Det kører nu som i olie
Kan fås hos Getmore for 891,- kr.
Så lige at Elgiganten i denne uge tager 1.299,- for det samme kort ! Dyrt..

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne ukrudtet fra min emailadresse...

Fra : retroman

Dato : 26-09-07 19:48

"Poul F. Andersen" <paogbaUKRUDTET@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det kører nu som i olie
> Kan fås hos Getmore for 891,- kr.
> Så lige at Elgiganten i denne uge tager 1.299,- for det samme kort !

ØV...har kun en AGP rig, så jeg måtte købe et 7600GT, og smide mit 6600GT på
porten,-så kan jeg vist ikke komme udenom at skifte hele maskinen næste gang
det går for langsomt..

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-09-07 21:27

retroman wrote:
> ØV...har kun en AGP rig, så jeg måtte købe et 7600GT, og smide mit
> 6600GT på porten,-så kan jeg vist ikke komme udenom at skifte hele
> maskinen næste gang det går for langsomt..

Sidst jeg checkede, så det ud til at de hurtigste kort til AGP lige nu
(eller for et par uger siden) er:

ATI Radeon X1950Pro
http://tinyurl.com/yoxg9f
Laveste pris 1.093,- (+forsendelse)

Nvidia GeForce 7950GT
http://tinyurl.com/yvzstm
Laveste pris 1.526,- (+forsendelse)

Jeg overvejer også om det skal være et af dem i stedet for et GeForce
6800GT. Alternativt skal jeg over på PCI-E og skifte hele baduljen.
Bundkort, CPU, RAM og grafikkort. Snøft

Fra : TommyF

Dato : 27-09-07 21:11

On Wed, 26 Sep 2007 22:26:48 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.dk> wrote:

> [...]
Min gamle gforce 6600 kunne ikke kører airborn....

Så jeg købte et 7600GT til min gamle P4 3.0 GHz 3Gb ram, men alligevel
så laggede gamet i nærkamp med fjenen og på nogle steder i gamet, så
jeg afleverede det igen og har købt en ny maskine i stedet.....
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-09-07 01:05

TommyF wrote:
> Så jeg købte et 7600GT til min gamle P4 3.0 GHz 3Gb ram, men alligevel
> så laggede gamet i nærkamp med fjenen og på nogle steder i gamet, så
> jeg afleverede det igen og har købt en ny maskine i stedet.....

Også min oplevelse på på medium. Ligger lige på kanten af for mig tilladelig
lag...Tør man spørge om hvilket grafikkort du er hoppet på?

Fra : TommyF

Dato : 28-09-07 17:22

On Fri, 28 Sep 2007 02:05:15 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.dk> wrote:

>Også min oplevelse på på medium. Ligger lige på kanten af for mig tilladelig
>lag...Tør man spørge om hvilket grafikkort du er hoppet på?

Nok noget af det mindste i denne klasse som spillet kræver, et Gfx
8800gts på en duoCore 3.0.
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Martin Hughes

Dato : 28-09-07 05:12

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> wrote in message

> [...]
> så laggede gamet i nærkamp med fjenen og på nogle steder i gamet, så
> jeg afleverede det igen og har købt en ny maskine i stedet.....

Underligt, at du ikke kunne spille det. Jeg har en AMD Athlon 64, 3200+
og et 6800Ultra kort og kører spillet uden LAG, dog kun i 1024x768,
uden vertical Sync slået til, Texture Deatail på High, Model Detail LOW,
Decals MEDIUM og Post-Processing Effects: SIMPLE.

Fra : TommyF

Dato : 28-09-07 17:20

> [...]
>uden vertical Sync slået til, Texture Deatail på High, Model Detail LOW,
>Decals MEDIUM og Post-Processing Effects: SIMPLE.

Lag og visuel kvalitet af gamet er meget induvidielt, hvad der er
flydende for en er hakkende for en anden. men du er så en der kan
kører det i den opløsning uden lag, ingen jeg kender med ældre
maskiner kan gøre det, så det skal du så bare være glad for og spare
de kr til opgradering.
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : retroman

Dato : 28-09-07 18:21

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så laggede gamet i nærkamp med fjenen og på nogle steder i gamet, så
> jeg afleverede det igen og har købt en ny maskine i stedet.....

spillet er iøvrigt rimeligt kort, jeg har spillet spil på min C64 der holdte
længere...

Fra : TommyF

Dato : 28-09-07 18:46

>spillet er iøvrigt rimeligt kort, jeg har spillet spil på min C64 der holdte
>længere...

Ja, det er også hvad jeg har hørt
Men det er vek også multiplayer det går ud på, det er nu sjovest..
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 29-09-07 11:56

> Ja, det er også hvad jeg har hørt
> Men det er vek også multiplayer det går ud på, det er nu sjovest..
> ---
> Brøndby
> http://www.tommy-friis.dk/

Hej med Jer.

Så, er det altså ikke kun her hos mig, at det lagger(hakker), trods ellers
en rimelig maskine.

Jeg kan spille Call of Duty 1 og 2. Jeg kan spille Bioshock Demo helt uden
problemer. Det køre helt flydende.
Men jeg har købt Medal of Honor Airborne, og det hakker utrolig meget, selv
ved laveste opsætning.
Jeg har reinstalleret min maskine med Win XP, og installeret spillet inden
jeg begyndte at installere noget andet.
Men lige lidt hjalp det.
Jeg har osse prøvet med Vista, det var osse det samme. Så jeg vil tro, at
hvis jeg vil spille det, så skal jeg nok
købe mig et nyt grafikkort. Men hvilket?

Min konfiguration er:

Intel Dual core 3,4 GHz
2Gb Ram, Kingston DDR2 PC2-4200
MSI bundkort
SATA 2 Harddisk
Asus Gforce 7600 GS 512 Mb ram: PCI Express x16
Samsung SyncMaster 2232BW 2ms skærm

Hilsen Torben L. Andersen

Fra : Martin Hughes

Dato : 29-09-07 15:06

> [...]
> MSI bundkort
> SATA 2 Harddisk
> Asus Gforce 7600 GS 512 Mb ram: PCI Express x16

Gad vide om det er et Pentium problem. Jeg synes godt nok det er wierd, at
jeg kan spille det på min
med dårligere spec.

Men jo jeg er da indtil videre heldig. Mine overvejelser går dog på om jeg
nok bliver tvungen til en opgradering
når Crysis kommer eller om jeg skulle droppe det PC opgraderings ræs hvert
3-4 år og købe en PS3 eller Xbox360, som
holder noget længere både gaming mæssigt of pris mæssigt.

Bare min nuværende kan klare Diablo3 når det kommer og Star Craft 2 så er
jeg tilfreds. Sorry hvis det ikke har så meget med tråden at gøre!!!

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 29-09-07 15:26

"Martin Hughes" <martin.hughes.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide om det er et Pentium problem. Jeg synes godt nok det er wierd, at
> jeg kan spille det på min
> med dårligere spec.

Hej Martin.

Ja, jeg ved ikke rigtigt, hvad der gør det, men irreterende synes jeg det
er.
Det kan i mine øjne ikke være rigtigt at man skal ud og invistere i et andet
grafikkort, hver gang der kommer et nyt spil, man gerne vil spille.
Det underlige ved det, er at grafikken er da ikke så meget flottere i
Airborne, end den er i de to andre spil jeg nævnte.
Så hvorfor der er den store forskel, er mig en gåde.

Hilsen Torben L. Andersen

Fra : Martin Hughes

Dato : 29-09-07 15:49

> [...]
> Airborne, end den er i de to andre spil jeg nævnte.
> Så hvorfor der er den store forskel, er mig en gåde.

Umiddelbart er nyere spil lavet via Unreal 3 Engine, og Bioshock
har jeg også købt og det kører Superb i forhold til MOHA Airborne, da
jeg kan sætte det længere op grafisk med flere detailer end MOHA Airborne!

Mon ikke det kan skyldes at det er dårligere programmeret, lad os håbe på at
en Patch retter op på tingene, men sig mig er der forsøgt at kører spillet
med de
samme indstillinger, som jeg har nævnt?

Mvh Martin

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 29-09-07 17:02

> [...]
> at
> en Patch retter op på tingene, men sig mig er der forsøgt at kører spillet

Hej Martin.

Jaaaa, jeg ved ikke rigtigt.
Jeg har prøvet alle indstillinger. Selv når jeg køre 800x600 og alt på low,
så hakker det.

Hilsen Torben L. Andersen