Blizzard Downloader virker ikke til World ~
Fra : Helper

Dato : 11-09-07 20:16

Hej

Jeg får desvæære en fejl fra Blizzrd Downloader hver gang jeg logger ind i
Wow og den starter med at downloade patches (se fejlen herunder). Kender
nogen fejlen og løsningen?

Vh Peter

AppName: wow-2.1.1.6739-to-2.1.2.6803-engb-downloader.exe AppVer: 1.7.0.315
ModName: asycfilt.dll

ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 0000ea90

Fra : TT

Dato : 12-09-07 07:28

Helper skrev:
> [...]
> Wow og den starter med at downloade patches (se fejlen herunder). Kender

Jeg ved ikke hvad fejlen er eller hvordan den løses, men du kan
downloade filerne her:
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Du kan måske prøve at downloade asycfilt.dll filen herfra og bruge denne?

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?asycfilt