Det hotteste formel 1 spil lige nu????
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 15:39

Sidder lige ovenpå et pragtræs på monza og får lyst til selv at rulle en
tur. Er det stadig GP4 der sidder på tronen eller er der kommet noget EA
skrammel som rent faktisk kan bruges til noget?

Pft. Jon Mørch

Fra : Kim2000

Dato : 09-09-07 21:16

""Jon Mørch (5592)"" <jon13@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Sidder lige ovenpå et pragtræs på monza og får lyst til selv at rulle en
> tur. Er det stadig GP4 der sidder på tronen eller er der kommet noget EA
> skrammel som rent faktisk kan bruges til noget?

Jeg sværger til F1 serien, primært fordi man kan køre et kompresset løb,
altså fx 15 omgange, men bilen opfører sig som det er et helt løb, så der
skal skiftes dæk og der sker uheld og den slags, uden man skal sidde en hel
eftermiddag for at køre eet løb.

Jeg har F1 2005, men den kunne min computer ikke køre, så nu er jeg tilbage
ved version 2002, bare eet hak hver 10 minut kan slet ikke tolereres, det er
immervæk 100 m, hvor man pludselig ikke har styr på bilen.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-07 14:53

Kim2000 skrev:
> [...]
> ved version 2002, bare eet hak hver 10 minut kan slet ikke tolereres, det er
> immervæk 100 m, hvor man pludselig ikke har styr på bilen.

Tak for svar, jeg har søgt lidt men synes kun jeg kan finde Sonys F1
200x serie til Playstation - har du et link hvor der står noget mere?

I øvrigt har jeg opsnappet at der er kommet en 2007 season som kan køres
ovenpå F1 challenge 99-02 forholdsvis nemt. Så er det bare lige med at
finde en af disse som kan købes - det er ikke lige lykkes mig endnu. =(

/jon

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-09-07 08:46

Jon Mørch (5592) wrote:

> ovenpå F1 challenge 99-02 forholdsvis nemt. Så er det bare lige med at
> finde en af disse som kan købes - det er ikke lige lykkes mig endnu. =(

Har du set om det skulle være abandonware?

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 09:49

Jesper Poulsen skrev:

> Har du set om det skulle være abandonware?

Det ville ikke ligne EA. Det er stadig det førende sammen med GP4 på PC
platformen, og så længe der kan bankes klejner ud af det, bliver det
næppe abandonware.

Men tak for svaret.

/jon - som stadig leder efter F1 challenge 99-02