Phil Spector retsagen snart slut.
Fra : Peter Heide

Dato : 11-09-07 14:09

Der kommer sikkert en dom i denne uge da sagen er gået over til
juryen

Jeg er overbevist om at Spector er totalt uskyldig og kvinden
der skød sig igennem munden i Spector's hjem i forvejen var
tæt på selvmord.

Jeg har et spørgsmål ( skulle måske lige i jura-gruppen):

Hvis Spector bliver dømt skyldig. Ryger han så direkte
i fængsel eller kan han stadig betale sig fra det ?

Jeg har ikke meget check på det amerikanske retssytem.

Phil Spector : http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Spector

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 11-09-07 16:20

Peter Heide wrote:
> Der kommer sikkert en dom i denne uge da sagen er gået over til
> juryen

Phil Spector er sgu da ikke andet end en gammel nar...
hvorfor al det "hype" om ham???
har du overhovedet set på de tekniske beviser...?

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-09-07 20:00

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Phil Spector er sgu da ikke andet end en gammel nar...
> hvorfor al det "hype" om ham???

Ja det kan jo mene...speciel har han jo altid været. Men han var engang ikke
desto mindre end af de førende og nyskabende pladeproducere i verden, så der
hænger så meget historie ved manden, at det der sker med ham nu har en bred
interesse.

Fra : -= JF =-

Dato : 11-09-07 21:34

Rasmus M. Jensen skrev:

> Phil Spector er sgu da ikke andet end en gammel nar...

Hmmm... Hvorfor?

> hvorfor al det "hype" om ham???

Måske fordi han har haft temmelig stor betydning for musikken back then
- og dermed også i dag!

--
Mvh. John

Fra : Peter Heide

Dato : 15-09-07 02:00

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg er overbevist om at Spector er totalt uskyldig og kvinden
> der skød sig igennem munden i Spector's hjem i forvejen var

Det bliver først engang i næste uge en dom kan forventes.