Filmmusik "Dodgeball"
Fra : Martin

Dato : 13-09-07 03:56

Lad mig se hvad I dur til herinde

I kan helt sikkert fortælle mig hvad den sang hedder, som bliver spillet
imens pigerne vasker biler, i filmen Dodgeball
(http://www.imdb.com/title/tt0364725/)
Det er en ekstremt sexet sang, og ret kendt. Jeg kan bare ikke huske hvad
den hedder... og jeg kan ikke finde noget soundtrack til filmen.

hilsen martin

Fra : -V-

Dato : 13-09-07 09:59

On 13 Sep., 04:55, "Martin" <martinf6...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Det er en ekstremt sexet sang, og ret kendt. Jeg kan bare ikke huske hvad
> den hedder... og jeg kan ikke finde noget soundtrack til filmen.

Du har selvfølgelig kigget på soundtracklisten?
http://www.imdb.com/title/tt0364725/soundtrack

Måske kunne du lige beskrive hvilken genre det er?

-V-

Fra : Esben

Dato : 13-09-07 21:00

"Martin" <martinf6000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er en ekstremt sexet sang, og ret kendt. Jeg kan bare ikke huske hvad
> den hedder... og jeg kan ikke finde noget soundtrack til filmen.

Kelis og sangen hedder Milkshake.

--
Esben

Fra : Martin