Film titel
Fra : Hagar

Dato : 11-09-07 13:20

Hej

For lang tid siden så jeg en film om stenalder folket, jeg mener den hed min
første sten, men jeg kan ikke finde den nogen steder under den titel.
Filmen er på mange talte sprog, men der er ikke undertekster på, så det er
det rene volapyk det hele, men en meget sjov film. det vil sige der er mange
sprog, og jeg mener også der er lidt Dansk med, og andre.
Skulle der være nogen der kan hjælpe ?

Hagar

Fra : Morten Steen

Dato : 11-09-07 13:30

> [...]
> det rene volapyk det hele, men en meget sjov film. det vil sige der er
> mange sprog, og jeg mener også der er lidt Dansk med, og andre.

Jeg kan kun lige komme i tanke om Caveman...
http://www.imdb.com/title/tt0082146/

Morten

Fra : Hagar

Dato : 11-09-07 21:05

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun lige komme i tanke om Caveman...
> http://www.imdb.com/title/tt0082146/
>
> Morten

Takker, det er den, for Ringo Star er med, jeg kunne bare ikke huske hvem
det var, men nu jeg ser det, så er det den rette fil

Fra : Jesper

Dato : 11-09-07 22:32

Hagar <nogo31@hotmail.com> wrote:

> "Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Takker, det er den, for Ringo Star er med, jeg kunne bare ikke huske hvem
> det var, men nu jeg ser det, så er det den rette fil

Med dansk grynt og tale som for en zillion år siden.
--
Jesper