Hvad hedder filmen
Fra : Leif

Dato : 11-09-07 10:00

De medvirkende minder om aberne/meneskene i indledningen til "2001".
Såvidt jeg husker blev en sendt ud for at finde ild og der var vist osse
noget med at en af hunnerne blev kidnappet.

mvh. leif

Fra : John Hinge

Dato : 11-09-07 10:43

On 11 sep 2007 Leif was heard to say:

> De medvirkende minder om aberne/meneskene i indledningen til
> "2001". Såvidt jeg husker blev en sendt ud for at finde ild og der
> var vist osse noget med at en af hunnerne blev kidnappet.

ka det være den her ? http://www.imdb.com/title/tt0082484/
Den har den engelske titel "Quest for fire"

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Leif

Dato : 11-09-07 13:10

Det var præcis den. Takker

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-09-07 16:29

Leif skrev bl.a.:

> [...]

Og den danske "Kampen om ilden". Som jeg ofte ærgrer mig over åbenbart
ikke findes på dvd for tiden.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hf-mosevang.dk

Fra : Jesper

Dato : 11-09-07 16:37

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Og den danske "Kampen om ilden". Som jeg ofte ærgrer mig over åbenbart
> ikke findes på dvd for tiden.

NU er filmen ordløs, så du kan bare bestille den fra USA eller et andet
sted, sproget behøver du ikke at bekymre dig om!
Kan købres fra DVD Pacific for den formidable sum af $5,78 +
forsendelse.
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=45369
--
Jesper

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-09-07 19:42

Jesper skrev bl.a.:

> NU er filmen ordløs,

Hæ! Nå, ja.

> så du kan bare bestille den fra USA eller et andet
> sted, sproget behøver du ikke at bekymre dig om!

Hm, min Sony-maskine kan desværre kun magte Reg. 2-skiver.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som oftest kun udtaler sig på egne vegne.

Fra : Jesper

Dato : 11-09-07 22:26

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Hæ! Nå, ja.

> Hm, min Sony-maskine kan desværre kun magte Reg. 2-skiver.

Hvis den er noget værd, så kan Laserdisken gøre den regionsfri for et
par hundrede kr. Er den ikke det værd, så skrot den og køb en ny
religionsfri maskine.
--
Jesper

Fra : Anders

Dato : 11-09-07 18:56

> ka det være den her ? http://www.imdb.com/title/tt0082484/
> Den har den engelske titel "Quest for fire"

Hovedpersonen er ham der spiller "Big Ed" i Twin Peaks....