Udskiftning af blinklys Yamha R6
Fra : Fantomas

Dato : 10-09-07 11:40

Hej Alle.

Mit venstere blinklys foran, er faldet ud af og hænger nu kun i ledningerne.
Der sidder to sorte plaststykker, dråbeformet mellem plasten og selve
blinklyset.
Hvordan for jeg sat mit blinklys fast igen, uden at skulle gennem forhandler
?
Skal jeg pille alt sideplasten af, og er det til for en nybegynder som mig
??

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-09-07 14:55

"Fantomas" <hjemmehjaelp@yahoo.com> writes:

> [...]
> ?
> Skal jeg pille alt sideplasten af, og er det til for en nybegynder som mig

Nu skriver du ikke hvilken årgang R6'er der er tale om, men hvis det
er en af de "gamle" med karburator, så er svarene:
Ja, du skal have sideplasten af.
Ja, det er til at gøre for en nybegynder (selvom det kan tage et par
timer fra start til slut, afhængig af fumlefingerhed osv.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)