Fejemaskine - til sne og ukrudt?
Fra : CAH

Dato : 12-09-07 20:00

Hej

Harald Nyborg har en fejemaskine til 2499,- produceret af Texas, er
der nogen der har erfaringer med den, eller kan anbefale andre
modeller i det prisleje. Den skal gerne kunne klare sne, blade og evt.
ukrudt. Man kan få sådan en ekstra hård børste til den model som
Harald Nyborg sælger, så den skulle kunne tage ukrudt.

Mange hilsner
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 22:42

--

Den er ikke kraftig nok til at fjerne andet end let puddersne. Jeg har haft
en, og den blev sat til salg igen 14 dage efter.

Mvh Tommy

Fra : CAH

Dato : 14-09-07 17:47

On Sep 12, 11:42 pm, "TBJ" <bruussnabelaosprikdk> wrote:
> [...]
> tage fortovet i én arbejdsgang)
> Prøv at søge på gul og gratis eller dba.

hmm- ja så tror jeg nu jeg tager en skovl og en kost

Andre der har forslag eller erfaring?

Cah

Fra : Henning Lund

Dato : 14-09-07 18:51

CAH tastede:

> hmm- ja så tror jeg nu jeg tager en skovl og en kost

Det her ser absolut mere effektivt ud end en skovl og kost
http://wallstreetjackass.typepad.com/raptureready/images/first_hybrid_snowblower_1.jpg
prisen kender jeg ikke.

--
Mvh Henning Lund