Tagarbejde
Fra : Aksel Pedersen

Dato : 12-09-07 17:34

En tagsten, der er nabo til en rygningssten er flækket, og det afstødte
ligger der stadig. Jeg vil gerne lime den fast igen - men hvilken slags lim
skal jeg bruge ?
Mvh
Aksel

Fra : Max

Dato : 12-09-07 18:06

Hej Aksel

> En tagsten, der er nabo til en rygningssten er flækket, og det
> afstødte ligger der stadig. Jeg vil gerne lime den fast igen - men
> hvilken slags lim skal jeg bruge ?

Alfix fliseklæber klare mange opgaver, så det var
måske et bud.

--
Mvh Max

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-09-07 18:15

> En tagsten, der er nabo til en rygningssten er flækket, og det afstødte
> ligger der stadig. Jeg vil gerne lime den fast igen - men hvilken slags
> lim skal jeg bruge ?

Tegl eller beton?

Stef

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 12-09-07 23:25

Det er en teglsten, der sidder op under en rygningssten.
Mvh
Aksel

Fra : Jørgen E.

Dato : 12-09-07 19:24