Billeder har efterladt lyse pletter
Fra : Marianne

Dato : 12-09-07 17:12

Hej

Jeg er gået i gang med en renovering af nogle trævægge. De har indtil nu
stået ubehandlede, og rundt om har der hængt billeder, plakater mv.

Når jeg nu fjerner billederne kan man tydeligt se, hvor de har hængt, da
træet bag billederne ikke er gulnet nær så meget som resten er. Jeg skal i
gang med at behandle hele molevitten, men kan jeg gøre noget forinden, så
væggen farvemæssigt bliver mere jævn?

mvh
marianne

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 13-09-07 22:08

Marianne wrote:
> [...]
> Jeg skal i gang med at behandle hele molevitten, men kan jeg gøre
> noget forinden, så væggen farvemæssigt bliver mere jævn?

ja... vente til solen har gjort arbejdet...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw