Hvem har lige fået en tur i en Audi A5 3.0~
Fra : Bjarne

Dato : 13-09-07 16:44

Det har jeg... For noget tid siden flyttede naboen og solgt lejligheden,
sønnen (24år) flyttede til Sverige og i dag har han så hentet sin nye bil
(ovenstående)... DAMN den er fed ...

Nå, men helt tilfældigt fangede jeg ham lige nede på gaden og han gav lige
en tur. Uhaa, SKAT hvad siger du til at bruge 1mill på en en 3 dørs bil?

hehehe Ham fyren på Bispeengbuen som ville prøve kræfter i sin A4 fik totalt
bagsmæk... Den er sq heftig den 3.0L turbo motor...

mvh
Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 13-09-07 17:07

Glemte jeg at sige Coupé? For det var den... hehe

Fra : Jesper Juul

Dato : 13-09-07 18:35

Bjarne skrev:
> Glemte jeg at sige Coupé? For det var den... hehe

Er en Audi A5 ikke altid en Coupe?

Jesper

Fra : Bjarne

Dato : 13-09-07 18:55

> Er en Audi A5 ikke altid en Coupe?
>
> Jesper

Det er den nok...

Bjarne

Fra : -= JF =-

Dato : 13-09-07 18:31

Bjarne skrev:
> SKAT hvad siger du til at bruge 1mill på en en 3 dørs bil?

La' os så høre hvad skatten sagde

Kunne være fedt at prøve så'n en lille potte med velvoksen motor!
Har selv haft en 3-liters for maange år siden, men det var en volvo
164E, så der var forholdet mll. HK/KG nok ikke helt det samme

--
Mvh. John

Fra : Bjarne

Dato : 13-09-07 18:57

> [...]
> Har selv haft en 3-liters for maange år siden, men det var en volvo 164E,
> så der var forholdet mll. HK/KG nok ikke helt det samme

Hehehe NEEEJ... 1 mill, så havde jeg nok købt noget andet en den Audi, en
335i coupe eller noget er da endnu sejere...

164E, ja, den kan du sikkert tanke dobbelt så meget og køre halvt så hurtigt
hahaha, ja der sker da noget.

Bjarne

Fra : Mogens

Dato : 13-09-07 19:09

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 164E, ja, den kan du sikkert tanke dobbelt så meget og køre halvt så
> hurtigt hahaha, ja der sker da noget.

En total iorden skude dengang - så iøvrigt een igår. Guldmetallic
og i perfekt stand. Motoren lyder total fed - meget "hård" motor-
gang

Fra : Bjarne

Dato : 13-09-07 19:46

> En total iorden skude dengang - så iøvrigt een igår. Guldmetallic
> og i perfekt stand. Motoren lyder total fed - meget "hård" motor-
> gang

Cool, jeg må lige slå den op så jeg er sikker på hvad det er for en fætter.

Fra : -= JF =-

Dato : 13-09-07 21:00

Mogens skrev:

> En total iorden skude dengang - så iøvrigt een igår. Guldmetallic
> og i perfekt stand. Motoren lyder total fed - meget "hård" motor-
> gang

Jamen, den var nemlig über-fed.
Den enorme forkromede grill, de to tågelygter - og så lyden når man gav
gas! Og så kunne den *virkelig* lægge fra kaj!
Speedometeret (den der pind der skød frem gik til 200 - Og jeg har
da fået pinden til at gå ud over speedometeret mere end én gang.
Og så de totalt fede lædersæder, og et bagsæde med plads til en mindre
fest... Fed fed bil.
Man kunne måske nævne at det var mindre heldigt at den ikke var
danmarksmester i benzinøkonomi. Når man kørte lidt friskt kunne man
risikere noget der lignede 3-4 km/ltr.

Min var også guldmetallic, mrn det har nu nok ikke været den du så...
Den var så småt begyndt at ruste i kanterne da jeg solgte den, så mon
ikke den er rådnet op nu.

--
Mvh. John

Fra : KASO

Dato : 13-09-07 22:48

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En total iorden skude dengang - så iøvrigt een igår. Guldmetallic
> og i perfekt stand. Motoren lyder total fed - meget "hård" motor-

Svjh. var motoren af fransk oprindelse - vist et Renault/PSA samarbejde...

Fra : Mogens

Dato : 14-09-07 05:01

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Svjh. var motoren af fransk oprindelse - vist et Renault/PSA samarbejde...

Det var efterfølgeren - 264 E svjh...

Fra : KASO

Dato : 15-09-07 16:40

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Det var efterfølgeren - 264 E svjh...

Ja - det har du da vist ret i.....

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 20:21

Det har jeg!!!!!!
Var hos smc biler i Holbæk i går for at hente en bil, og der hentede
sælgeren mig på banegården i netop sådan en olie brænder. Og ja den trak nu
ret pænt.
Jeg kørte hjem derfra i en 2.9L comonrail diesel med auto. Den har dog 96hk
mindre og vejer lidt mere.

Mvh Ove

Fra : Brian

Dato : 13-09-07 21:43

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu ret pænt.
> Jeg kørte hjem derfra i en 2.9L comonrail diesel med auto. Den har dog

Din sure smiley tyder på at din ikke kun har 96NM mindre...

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 05:35

Du har fuldstændig ret. Det er en Kia Carnival med en egenvægt på 2 tons.
lol

Fra : Bjarne

Dato : 17-09-07 21:00

det sq da sært, jeg kan se mit indlæg her på denne computer, hvilket er min
hjemme pc, men ikke min laptop... Hmmm

Bjarne

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-09-07 21:27

Bjarne wrote:
> det sq da sært, jeg kan se mit indlæg her på denne computer, hvilket er min
> hjemme pc, men ikke min laptop... Hmmm
>
> Bjarne

er der lang tid imellem dine downloads på den blærbare? Hvis det er
tilfældet, kan det være, at den kun downloader et vist antal headers,
typisk 500, og lader resten stå som læst.

Fly

Fra : Bjarne

Dato : 18-09-07 08:08

> er der lang tid imellem dine downloads på den blærbare? Hvis det er
> tilfældet, kan det være, at den kun downloader et vist antal headers,
> typisk 500, og lader resten stå som læst.
>
> Fly

Aha det giver mening, kan man ændre det noget steds?

mvh
Bjarne

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-09-07 08:24

Bjarne wrote:

> Aha det giver mening, kan man ændre det noget steds?

Ja. Nu ved jeg ikke hvilken reader, du bruger, men i de fleste skal du
ind i Options eller Settings. Her kan du så indstille din readers
downloads. Der er ikke andet at gøre, end at prøve sig frem - eller
spørge en med viden om din reader til råds.

Fly

Fra : Bjarne

Dato : 18-09-07 08:40

> [...]
> ind i Options eller Settings. Her kan du så indstille din readers
> downloads. Der er ikke andet at gøre, end at prøve sig frem - eller spørge

DONE, tak for info, så lærte jeg lidt i dag. Det såmænd en Outlook Express..

mvh
Bjarne