Norton reagerer på "take a deep breath"
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 13-09-07 07:42

Filen "take af deep breath" lægger sig under skype.exe og Norton spørger om
den skal blokeres eller ej. Og det gør Norton igen og igen.
Kan nogen give en forklaring i jævne ord på, hvad der foregår, og hvad jeg
evt. kan gøre ved det.

Poul Evald

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-09-07 08:24

"Poul Evald Hansen" <pevh@poulevaldhansen.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> spørger om den skal blokeres eller ej. Og det gør Norton igen og igen.
> Kan nogen give en forklaring i jævne ord på, hvad der foregår, og hvad

Kig hos Skype, det tog mig 2 min at finde oplysningen

http://forum.skype.com/lofiversion/index.php/t86641.html

--
Bjarke Andersen