Dugfrit visir???
Fra : Anders Vinther

Dato : 10-07-01 13:10

Jeg har hørt at man kan købe nogle forskellige produkter til at sikre at ens
visir ikke dugger til, fx. spray og film til at klistre på og lign.

Virker disse?

Er nogle mere effektive end andre?

Findes der lignende produkter til at gøre visiret mere vandafvisende på
ydersiden når det regner?

Mvh.

Anders

Fra : Kim Hansen

Dato : 10-07-01 14:04

On Tue, 10 Jul 2001 14:10:09 +0200, "Anders Vinther"
<anvi@REMOVE_THIS.worldonline.dk> wrote:

>Jeg har hørt at man kan købe nogle forskellige produkter til at sikre at ens
>visir ikke dugger til, fx. spray og film til at klistre på og lign.
>
>Virker disse?
Ja! fogcity gør, og det passer vist i alle hjælme

>Er nogle mere effektive end andre?
Har ikke prøvet andet

>Findes der lignende produkter til at gøre visiret mere vandafvisende på
>ydersiden når det regner?
Jeg har vokset og poleret mit visir, men det forsvinder når
jeg renser visiret for lig

>Mvh.
>
>Anders

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Frederik

Dato : 10-07-01 15:31

"Anders Vinther" <anvi@REMOVE_THIS.worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Virker disse?
>
> Er nogle mere effektive end andre?
>
> Findes der lignende produkter til at gøre visiret mere vandafvisende på

Jeg har et pin-lock visirindlæg, det fungerer upåklageligt. Der er dog 2
problemer man skal være opmærksom på: 1) Pindene, som holder indlægget fast
er skrøbelige, de knækker nemt og 2) Der må ikke være mellemrum mellem visir
og indlæg for så sætter duggen sig derimellem, og det er ikke sjovt (taler
af erfaring)!
Når det er korrekt monteret er der dog ingen problemer med det, og det
dugger ganske enkelt ikke.

Frederik

Fra : Morten Dahl

Dato : 11-07-01 10:31

Mit bedste råd er FOGCITY det virker bare, jeg har selv brugt alt muligt
antidug til briller, det virker også en tid men jeg syntes at den tid er alt
for kort. men så prøvede jeg FOGCITY (allways ultra) og det virker bare. Ja
ja jeg ved at det lyder som en dårlig allways reklame men det virker.

--
Morten Dahl
FZS 600 S '00

Anders Vinther <anvi@REMOVE_THIS.worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7jC27.2312$ae6.202311@news010.worldonline.dk...

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-07-01 14:22

> [...]
Ja
> ja jeg ved at det lyder som en dårlig allways reklame men det virker.

Enig, Fogcity, er et rigtig godt produkt, som jeg også selv bruger, det
virker ubeklageligt, og giver mere køreglæde.

Mvh.

Michael Jensen

Fra : STEEN SIMONSEN

Dato : 12-07-01 22:44

Anders Vinther <anvi@REMOVE_THIS.worldonline.dk> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:7jC27.2312$ae6.202311@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Virker disse?
>
> Er nogle mere effektive end andre?
>
> Findes der lignende produkter til at gøre visiret mere vandafvisende på

Meget godt men man kan nok også spare en del penge på at bare bruge en dråbe
opvaskemidel på en serviet som smøres på visirets inderside som siden tøres
af med en ren serviet eller lignende!.. det håller oftest i nogle dage. Det
har i alle tilfælle fungeret for mig i over femogtyve år og nogle hundrede
tusinde kilometer motorcykelkørsel . MVH Simon..