Strandtur
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 21:51

Ja, så kom vi en tur på stranden. Opdagede jo, at den kun ligger 5 km.
herfra.

Det var Bingo, der fik æren af, at komme med i dag. Det er første gang, at
vi har haft hende med til stranden. Reaktionen fra hende: De små bølgeskvulp
i vandkanten, skulle bare ædes.....Det var hun meget besat af også efter, at
hun fik snor på igen. Havde ikke lige fået bold eller andet med, der kunne
lokke hende ud i vandet. Hun er altså lidt mystisk, når det kommer til visse
ting, men hvem ved: Det er måske hendes allerførste strandtur.

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/99170445.jpg

Hun er også stadig anstrengende, at gå med i trafikken. Hun kan ikke lide
modkørende biler, der kommer tæt på os. Cykler og fodgængere rør hende ikke
rigtigt og biler, der kommer bagfra kan hun også nogenlunde forholde sig
til. Jeg kommandere hende bare på plads, når der kommer modkørende. Prøver
også, at ikke tage for meget fat i hendes snor, men er nødt til, at have
lidt fat ellers snor hun en ½ omgang rundt om sig selv....
Når vi går ture på stierne her i området, er hun meget mere afslappet end i
trafikken.

Nå, men den kære hund virkede ikke specielt træt efter 10-11 km.`s gåtur.
Det gør Coco forøvrigt heller ikke, når han kommer på langtur. Leg med bold
og pinde er tilgengæld noget, der kan gøre Bingo træt.

Nå, men næste gang vil jeg tjekke, hvad Biva og Coco siger til stranden.
Hvornår må jeg egentlig cykle med Biva, hvis hun skulle lære det ? Hun er 2
år og hvor langt i starten ?

Har forsøgt at cykle med Coco før, men det er en halsbrækkende oplevelse, så
det er droppet igen...

--
Mvh. www.tjekmig.dk