Vytec
Fra : Bock

Dato : 11-09-07 17:44

I søndags da jeg skulle ud og dykke i lillebælt gik min computer lige
pludselig amok og viste at jeg var på 16 m selv om jeg lige var jokket
ud i vandet og gjort den våd. Efterfølgende fortsatte den med at dykke
ned til 16 m og op igen flere gange.

Nu har jeg skiftet batteriet og den er normal igen, men den kan ikke
afslutte sit download til Suunto programmet på min pc. Den bliver
hængende ved 100% download uden at afslutte...

Jeg har haft batteriet ude i et døgn og prøvet at sætte det i igen med
samme resultat..

Nogen der har løsningen til at få den til at fungere igen?

mvh Lars

Fra : Søren Reinke

Dato : 11-09-07 18:00

Bock wrote:
> [...]
> samme resultat..
>
> Nogen der har løsningen til at få den til at fungere igen?

Tror du skal havde den en tur forbi Suunto :(

/Søren

Fra : Happy Diver

Dato : 13-09-07 13:58

Har haft præcis samme problem. Var ofte på 12 meter under
bruseren (?!?!?!)og andre af den type "dyk" fik jeg logget.
Jeg snakkede med Suunto der udskriftede den med en ny (vi var
inden for garantien)
Men der er ikke andet at gøre end at sende den op til finnerne.
Aquatic marine kan også reparere så dem kan du starte med at
ringe til..