Dykning i Argentina
Fra : nringgaard@hotmail.c~

Dato : 11-09-07 12:29

Jeg planlægger en 3-4 ugers tur til Argentina i februar.

Jeg har prøvet at google noget dykning i Argentina, men er indtil
videre ikke blevet overbevist om, at det kan betale sig at slæbe
udstyret med.

Er der nogen, som har nogen erfaringer med dykning i Argentina? Evt.
om det kan svare sig at tage eget udstyr med, eller om man kan leje
udstyr af en fornuftig kvalitet dernede.

Niels

Fra : anders

Dato : 13-09-07 11:44

Hej,

Var det noget med et dyk i Moreno-gletcheren?
http://www.youtube.com/watch?v=fSw6YRquSVA.

mvh
Anders