Camp Dive
Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 09-09-07 20:54

Skulle man få lyst at dykke i sin ferie, eller en weekend i området
omkring vestfyn, kan jeg varmt anbefale at tage en tur til
Knarreborgmølle camping. Hyggelig campingplads beliggende lige ud til
langelandsbæltet. De har kompressor og luftbank, så der er ikke meget
spildtid med fyldning Det er nogen rigtig flinke mennesker der har
pladsen, og som selv dykker, og de laver ind i mellem ture med båd til
forskellige pos. i området. De har også en fin ATW bane, så der er
også lidt action for ungerne.

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 10-09-07 08:56

Hejsa

> [...]
> omkring vestfyn, kan jeg varmt anbefale at tage en tur til
> Knarreborgmølle camping. Hyggelig campingplads beliggende lige ud til

Mon ikke vi skal blive enige om at det er østfyn Tak for en
hyggelig weekend og et fint natdyk.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 10-09-07 08:59

On 10 Sep., 09:55, Lars Skov-Dethlefsen <l...@skov-dethlefsen.dk>
wrote:
> Hejsa
>>
> Mon ikke vi skal blive enige om at det er østfyn Tak for en
> hyggelig weekend og et fint natdyk.
>
> Mvh
> Lars Skov-Dethlefsen

Ups, jo det er vi helt enige om:-/

Og selv tak

Fra : Steffen Munch

Dato : 10-09-07 09:37

Korrekt vi er beliggende på sydøstfyn ved Lundeborg.
Og vi skal da også lige benytte denne lejlighed at takke for en hyggelig og
sjov weekend, nogle oplevede noget mere end andre, ( ja I hved jo nok hvem,
ha ha)) men genfortællingen, var nok mindst lige så sjov.

Med venlig hilsen
Steffen

wrote:
> Hejsa
>>
> Mon ikke vi skal blive enige om at det er østfyn Tak for en
> hyggelig weekend og et fint natdyk.
>
> Mvh
> Lars Skov-Dethlefsen

Ups, jo det er vi helt enige om:-/