Skrotning af bil i Aalborg
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 12-09-07 12:28

Hej

Står med en VW Polo 1.3 fra 1985, der skulle have været til syn. Det
kan ikke betale sig at gøre den klar til det, så derfor skal den
skrottes.

Troede reglerne var ændret, så man fik det samme udbetaling i
skrotpræmie overalt, men ved en hurtigt googling kan jeg se, at det
ikke er tilfældet.

Nogen anbefalinger til hvor man får mest i skrotpræmie i Aalborg
området ?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 14:21

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Nogen anbefalinger til hvor man får mest i skrotpræmie i Aalborg
>området ?

Vi har brugt dette firma et par gange:

http://www.midtskrot.dk/

Tror man skal til Sjælland for, at få højere skrotpræmier, men ved det
faktisk ikke....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 18:27

<mbk112@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

>ikke er tilfældet.

>Nogen anbefalinger til hvor man får mest i skrotpræmie i Aalborg

Har før i tiden haft meget glæde af dem her - prøv at ring til dem.

http://stoevring-autoophug.dk/index.php?&width=1024&height=768

--
/HB

Fra : Steen Andersen

Dato : 12-09-07 20:07

>Nogen anbefalinger til hvor man får mest i skrotpræmie i Aalborg
>området ?

Sæby Produkthandel gav 1500 for min sidst jeg skrottede..... Lidt tættere
end Herning.

www.saeby-produkthandel.dk

-Steen