Billeder fra Fast & Furious 2007
Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-07 17:02

www.thhe.dk/Fast_and_Furious_2007.htm

....hvis interesseret

--
Thomas H.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 11-09-07 17:15

Efter mange tanker skrev Thomas H.:

> www.thhe.dk/Fast_and_Furious_2007.htm
>

> ...hvis interesseret

Øv, hvor den Escort Mk. 2 dog bare nice.
Kai

Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-07 18:39

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Øv, hvor den Escort Mk. 2 dog bare nice.

Ja den kørte desværre ikke ret meget, så jeg fik ikke så mange billeder.
Men den lyder fuldstændig sindssygt, den giver et højt knald som en pistol
hver gang den skifter gear.
Er der egentlig nogle data på den, Hk 0-100 0-200 osv.?

Fra : TKK

Dato : 11-09-07 18:47

> [...]
> hver gang den skifter gear.
> Er der egentlig nogle data på den, Hk 0-100 0-200 osv.?

Cosworth motor - Danmarks Hurtigste Bil vinder - gearkasse til >100 tkr. -
jeg tror vi taler 600-700hk.

--
Mvh/TK
1987 BMW E30 M3 (tracktoy)

Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-07 18:58

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Cosworth motor - Danmarks Hurtigste Bil vinder - gearkasse til >100 tkr. -
> jeg tror vi taler 600-700hk.

Ja jeg ved den har vundet DHB et par gange, har den SÅ mange hypper? Er det
i en 2-liters maskine? Ok det må være en eller anden rally-gearkasse.
Men det er da lidt komisk at sådan en gammel høj "spand" kan vinde over alle
muligt Supra'er osv.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-09-07 20:11

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev :

> [...]
>Men det er da lidt komisk at sådan en gammel høj "spand" kan vinde over alle

En af de lokale ford mekaniker rødder her i byen leger med den bil -
den er ganske giftig ;)

--
Jan_stevns

Fra : TKK

Dato : 11-09-07 18:19

> www.thhe.dk/Fast_and_Furious_2007.htm
>

> ...hvis interesseret

Hvorfor smider man en 328i motor i en BMW M3?? Så har man da slet ikke
forstået hvad det går ud på??

--
Mvh/TK
1987 BMW E30 M3 (tracktoy)

Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-07 18:40

> Hvorfor smider man en 328i motor i en BMW M3?? Så har man da slet ikke
> forstået hvad det går ud på??

Enig, meeeen den så nu ud til at virke ret godt, og ham der kørte havde godt
nok styr på den.

Fra : TKK

Dato : 11-09-07 18:47

> Enig, meeeen den så nu ud til at virke ret godt, og ham der kørte havde
> godt nok styr på den.

Ja! Er det ikke den der også har haft turbo en gang? 325i motor?

--
Mvh/TK
1987 BMW E30 M3 (tracktoy)

Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-07 18:59

> Ja! Er det ikke den der også har haft turbo en gang? 325i motor?

Aner det ikke.