Hørt i morgenradioen .......... fnis!
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-09-07 15:15

Gu ved om de reportere overhovedet ved hvad de siger

1] Der er kø i det nordgående spor, på Fyen's motorvejen

2] Pas på ved frakørsel XX ved Hedehusene, der er en skovl i yderbanen

1: motovejen går øst/vest
2: Dem er der sgu' mange af - typisk hvide kassevogne

Fortæl selv videre ;)

--
Jan_stevns

Fra : Henning

Dato : 11-09-07 15:38

On Tue, 11 Sep 2007 16:15:21 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>Gu ved om de reportere overhovedet ved hvad de siger
>

>1] Der er kø i det nordgående spor, på Fyen's motorvejen
>

>2] Pas på ved frakørsel XX ved Hedehusene, der er en skovl i yderbanen
>

>1: motovejen går øst/vest

Der er jo den nye Svendborg-motorvej. Den går faktisk nord/syd

Fra : Mogens

Dato : 11-09-07 16:08

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Gu ved om de reportere overhovedet ved hvad de siger
> 2] Pas på ved frakørsel XX ved Hedehusene, der er en skovl i yderbanen

Så var det nok hende TA-kvinden på P4 (eller hvad det nu er),
du hørte. Hende skriger jeg en del af grin over, fordi hun si'r
sgu tingene, som de er:
"Nu må I sgu ta' og tage jer lidt sammen derude" osv.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-09-07 16:30

"Mogens" <no@reply.nu> skrev :

>Så var det nok hende TA-kvinden på P4 (eller hvad det nu er),
>du hørte. Hende skriger jeg en del af grin over, fordi hun si'r
>sgu tingene, som de er:
>"Nu må I sgu ta' og tage jer lidt sammen derude" osv.

Nemlig - hun er fakrisk dejligt frisk fra spanden - i den måde hun
driller dem derude i potterne ;)

--
Jan_stevns

Fra : Kate

Dato : 12-09-07 20:08

jan@bygteknik.dk wrote in

> Nemlig - hun er fakrisk dejligt frisk fra spanden - i den måde hun
> driller dem derude i potterne ;)

Jette Beckmann, jamen hun sidder da på Kbh's radio. Kan man høre hende
på de andre P4-regioner også? Jeg hører nogle gange den der hedder P4
Sjælland og der er det en kedelig trafikrapportør der sidder der,
specielt når man i mange år har været vant til Jettes bramfrie
kommentarer

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Mogens

Dato : 12-09-07 20:30

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> Jette Beckmann, jamen hun sidder da på Kbh's radio. Kan man høre hende
> på de andre P4-regioner også?

Aner det ikke - TA medfører, at hun blot dropper ind midt i den
fede musik fra Radio 100soft

> Jeg hører nogle gange den der hedder P4 Sjælland og der er
> det en kedelig trafikrapportør der sidder der,
> specielt når man i mange år har været vant til Jettes bramfrie
> kommentarer

Uden tvivl - Jette er ikke som de andre :)

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 19:04

> [...]

>1: motovejen går øst/vest
>2: Dem er der sgu' mange af - typisk hvide kassevogne

"det går fint på Køge Bugt - motorvejen"..betyder at du kan måske lige
kan snige dig igennem i tomgang i 2. gear )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 11-09-07 20:08
Fra : Mogens

Dato : 11-09-07 20:11

"Bo Rasmussen" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Faldt lige over Jettes ordbog :
> www.dr.dk/Regioner/Kbh/P4Morgen/Jettes+ordbog/20070419012637.htm

LOL - det link var ukendt
Der mangler een - et ord for de bilister, der kører
slalom gennem trafikken (ift. hullerne). Jeg husker
ikke ordet, men hørte det forleden...

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 12-09-07 08:16

On Tue, 11 Sep 2007 19:11:08 GMT, "Mogens" <no@reply.nu> wrote:

> [...]
>
>LOL - det link var ukendt
>Der mangler een - et ord for de bilister, der kører
>slalom gennem trafikken (ift. hullerne). Jeg husker

Dem kunne man snildt kalde "motorcyklister i bil".

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Bjarne

Dato : 12-09-07 14:30

Der mangler da hendes udtryk for at køre i sne og sjap: "Det er som at køre
i brun sæbe"...

hehe hun er sq god...

vh
Bjarne

Fra : Mogens

Dato : 12-09-07 17:41

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hehe hun er sq god...

OK, har aldrig set hende. Kun hørt hende

Fra : Brian

Dato : 12-09-07 19:25

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse

> OK, har aldrig set hende. Kun hørt hende

Følger der en foklaring med til den kommentar?

Fra : Mogens

Dato : 12-09-07 19:29

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Følger der en foklaring med til den kommentar?

Hvis man skal forklare en joke ryger morskaben i den

Fra : -= JF =-

Dato : 12-09-07 20:04

Mogens skrev:

> Hvis man skal forklare en joke ryger morskaben i den

Joh - Men kræver det ikke at der som udgangspunkt *er* en joke at forklare?

I øvrigt kan nysgerrige sjæle beskue giraffen her:
http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/424A6530-13DB-402B-A501-791C88B901DC/288994/JBM.jpg

--
Mvh. John

Fra : Mogens

Dato : 12-09-07 20:07

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Joh - Men kræver det ikke at der som udgangspunkt *er* en joke at
> forklare?

Jamen dog - vær lidt kreativ udi det lødige

> I øvrigt kan nysgerrige sjæle beskue giraffen her:
> http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/424A6530-13DB-402B-A501-791C88B901DC/288994/JBM.jpg

LOL

Fra : ERLO

Dato : 12-09-07 10:13

jan@bygteknik.dk skrev:
> [...]
>

> 1: motovejen går øst/vest
> 2: Dem er der sgu' mange af - typisk hvide kassevogne

Hej
Hvordan kan det være anderledes
For et par dage siden var det en "herre" der bestyrede
trafikradiomikrofonen.
Speakerpigen sagde så til ham at nu var han klar over hvad vej han kunne
tage bilen hjem.
Så svarede han: Øh-øh jeg har ikke kørekort

Mvh. ERLO

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-09-07 07:08

ERLO wrote:

> [...]
> kunne tage bilen hjem.
> Så svarede han: Øh-øh jeg har ikke kørekort

Det forklarer ligesom alt.

Mvh. Uffe Ravn