Brugt "kone" bil til 50000 Kr.
Fra : JK

Dato : 11-09-07 15:05

Hej håber jeg er havnet i den rette gruppe eller så giv mig et link.

Konen vil gerne have en nr. 2 bil til sig selv.

Her lidt krav

Pris 50000-55000 Kr.
Lille og smart
Ikke for store værksteds udgifter
Kan holde 2-3 år (måske sælges videre til udbetaling på en anden bil)

Tror det var det hun sagde. Har jo bare sagt ja,ja uden at høre efter.
Er der nogle der har nogle iddér.

Hilsen
J.K.

Fra : Bruno

Dato : 11-09-07 15:18

JK wrote:
> [...]
> Kan holde 2-3 år (måske sælges videre til udbetaling på en anden bil)
>
> Tror det var det hun sagde. Har jo bare sagt ja,ja uden at høre efter.

Clio.

http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=1&AdId=549400448

De fås både som 3 og 5 dørs i prisklassen

http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=1&AdId=746800366

Hvis i har mod på at satse lidt er en Alfa 145 også en mulighed, men så
skal man se sig godt for.

Mvh
Bruno

Fra : Brian

Dato : 11-09-07 17:37

"JK" <packerhacker@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan holde 2-3 år (måske sælges videre til udbetaling på en anden bil)
>
> Tror det var det hun sagde. Har jo bare sagt ja,ja uden at høre efter.

Hvis du kan smide 60k så er der et par Fabia'er på bilbasen...

Fra : KASO

Dato : 11-09-07 21:52

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> "JK" <packerhacker@forum.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du kan smide 60k så er der et par Fabia'er på bilbasen...

Hvordan kom "smart" og "Fabia" i samme tråd ?

Praktisk, fornuftig, driftsikker - tjah - men "smart"???????

Fra : Brian

Dato : 12-09-07 09:38

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kom "smart" og "Fabia" i samme tråd ?
>
> Praktisk, fornuftig, driftsikker - tjah - men "smart"???????

Se lige, hvilken bil der blev DFB 2007 (Danmarks Flotteste Bil)...

Fra : Brian

Dato : 12-09-07 10:54

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Se lige, hvilken bil der blev DFB 2007 (Danmarks Flotteste Bil)...

Okay, det var ikke lige DFB 07 :) men den vandt en-eller-anden pris, skal
lige se om jeg kan finde den :)

Fra : Jacob Ask

Dato : 12-09-07 13:44

Brian wrote:
> Okay, det var ikke lige DFB 07 :) men den vandt en-eller-anden pris, skal
> lige se om jeg kan finde den :)

Lidt bladren på deres hjemmeside og man finder at det var DFH06:
http://www.danish-car-awards.dk/?mode=text&ID=312

Iøvrigt er den da absolut ikke særligt pæn (IMO)

Mvh
Jacob Ask

Fra : Brian

Dato : 12-09-07 19:21

"Jacob Ask" <ask@FJERNexo.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt bladren på deres hjemmeside og man finder at det var DFH06:
> http://www.danish-car-awards.dk/?mode=text&ID=312
>
> Iøvrigt er den da absolut ikke særligt pæn (IMO)

Den 'stylede' eller bare selve modellen?

Fra : TKK

Dato : 11-09-07 18:23

> [...]
> Kan holde 2-3 år (måske sælges videre til udbetaling på en anden bil)
>
> Tror det var det hun sagde. Har jo bare sagt ja,ja uden at høre efter.

Fiat Punto - årgang 2003/04.

--
Mvh/TK
1987 BMW E30 M3 (tracktoy)

Fra : Kostas

Dato : 12-09-07 07:46

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in

> Fiat Punto - årgang 2003/04.

Sådan en har min kone også. Hun har meget bykørsel i den og er rigtig glad
for dens city servo. Dejlig lille bil.

Kostas

Husk at deltage i tipskonkurrencerne på www.ugenstipper.com
og vind fede præmier. Det er ganske gratis at deltage.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 12-09-07 15:56

Hvad med en punto fra 12 md 99 rød 5 dørs. der er nye dæk og tandrem på og
den er undervogns behandlet. kort sagt så tror jeg det er den pæneste i dk
og jeg overdriver ikke.....den har kørt 100 000 km
Martin K (20222523)

Fra : Brian

Dato : 12-09-07 20:11

Martin Kristensen wrote:
> [...]
> på og den er undervogns behandlet. kort sagt så tror jeg det er den
> pæneste i dk og jeg overdriver ikke.....den har kørt 100 000 km

Du har da mange biler til salg, hva...

Fra : TKK

Dato : 12-09-07 20:56

> [...]
> den er undervogns behandlet. kort sagt så tror jeg det er den pæneste i dk
> og jeg overdriver ikke.....den har kørt 100 000 km

Til 50 tkr. er den måske lige dyr nok?? ;)

--
Mvh/TK
1987 BMW E30 M3 (tracktoy)