Efterlyser erfaring med diesel tuningsboks~
Fra : acy

Dato : 09-09-07 15:41

Jeg er ved at overveje at købe en tuningsboks til min Peugoet 406

Er der nogle der har erfaringer med diesel tuningsbokse
og hvad man skal gå efter ?

Mvh Michael

Fra : Hans

Dato : 09-09-07 18:00

On 2007-09-09 16:40:46 +0200, "acy" <acy@yahoo.com> said:

> Jeg er ved at overveje at købe en tuningsboks til min Peugoet 406
>
> Er der nogle der har erfaringer med diesel tuningsbokse
> og hvad man skal gå efter ?

Landberg.dk - han kan råde og vejlede dig, og skulle være en af dk's bedste :)

--
Hans Mouridsen
Peugeot 207 HDi

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-07 21:52

"acy" <acy@yahoo.com> wrote in message
> Jeg er ved at overveje at købe en tuningsboks til min Peugoet 406
>
> Er der nogle der har erfaringer med diesel tuningsbokse
> og hvad man skal gå efter ?

Husk at tuningsboxe er ulovlige. Hvis du vil ha' den chiptunet, så gå til en
som også kan få den godkendt til syn efter opdatering.

Ulrik

Fra : joppe

Dato : 11-09-07 21:43

Ja eller vælg en der kan pille af den dag den skal til syn.
Havde en FGA boks (fra landberg) på en picasso. Det giver altså så
meget mere køreglæde og over 1000km på en tankfuld. Når jeg havde
boksen af i forb med service er den sgu trist sløv og slubrer diesel i
sig. Kan dårligt hives op på 17km/l uden, men når den kom på er 19
nemt at ramme.
Nogen påstår de forurener, men har hørt flere komme gennem syn med
chip modsat VW der skal ha dispentation pga for høj forurening på
deres pumpedyser.