Bremse udluftning?.
Fra : retroman

Dato : 09-09-07 09:37

Ifb. med mit serice, er der afkrydset for skiftet bremsevæske,-hvad siger
I?, jeg kan sgu ikke se at der er pillet ved udluftnings skruerne, bilen
blev lavet i Onsdags og har kørt direkte hjem, og en gang på arb, ellers har
den stået stille!, jeg checkede idag og tog disse billeder, jeg ser ca 19
mdrs skidt siddet som om det aldrig er blevt rørt.

check alt.binaries da jeg ikke har dk.binaer grupper via CC.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 09-09-07 09:51

"retroman" <retroman@(nonono).no> skrev :

>Ifb. med mit serice, er der afkrydset for skiftet bremsevæske,-hvad siger
>I?

at du påstår der er sat X i "udskiftet bremsevædske"

Hvor dælen skulle *vi* dog ane noget fra ??

at checke alt.binaries er ikke en option

--
Jan_stevns

Fra : retroman

Dato : 09-09-07 09:53

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> at du påstår der er sat X i "udskiftet bremsevædske"
>
> Hvor dælen skulle *vi* dog ane noget fra ??
>

> at checke alt.binaries er ikke en option

,-kom dog med et gæt, næh det var udfyldt på min service seddel, så hvis
du kan check billederne i alt.binaries

Fra : BJ

Dato : 09-09-07 09:56

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> at du påstår der er sat X i "udskiftet bremsevædske"
>
> Hvor dælen skulle *vi* dog ane noget fra ??

Mon der også er afkrydset "dæktryk afprøvet og justeret".?

mvh
Bjørn J.

Fra : retroman

Dato : 09-09-07 09:58

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> <jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Mon der også er afkrydset "dæktryk afprøvet og justeret".?

ja ja...enddag med tal, han har enddag rettet sig selv, da tre ens tal så
dumt ud for både begge baghjul og reservehjulet, så reservehjulet fik først
'7' som så er blevet til et '8'

Fra : BJ

Dato : 09-09-07 10:05

"retroman" <retroman@(nonono).no> skrev i en meddelelse

KLIP

> ja ja...enddag med tal, han har enddag rettet sig selv, da tre ens tal så
> dumt ud for både begge baghjul og reservehjulet, så reservehjulet fik
> først '7' som så er blevet til et '8'

Når du nu i forvejen, havde mistanke til dit værksted, hvorfor havde du så
ikke i forvejen, fyldt '15' i et baghjul og lukket ud til '3' i
reservehjulet?

Du kender sikkert de strategisk placere clips og papirstykker som skal
afprøve rengøringspersonalets grundighed....

mvh
Bjørn J.

Fra : retroman

Dato : 09-09-07 10:15

> [...]
>
> Du kender sikkert de strategisk placere clips og papirstykker som skal
> afprøve rengøringspersonalets grundighed....

Nej,-jeg har ingen forventning af ufaglærte, men forventer at folk som skal
udføre arbejde der er sikkerhedsmæssigt ordentligt lavet.
jeg er sikker på at når du skal opereres at du har tillid til at kirugen er
ansvarlig, og anastæsi-lægen giver dig den rigige dosis...kun her vil jeg
forresten checke rengøringen var udført korrekt.

Fra : BJ

Dato : 09-09-07 10:21

"retroman" <retroman@(nonono).no> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej,-jeg har ingen forventning af ufaglærte, men forventer at folk som
> skal udføre arbejde der er sikkerhedsmæssigt ordentligt lavet.

Jeg var ikke klar over at 'rengøringsassisten' generelt var ufaglært
arbejde.

http://www.ug.dk/?article_id=jobb-rengoeringsassistent

> jeg er sikker på at når du skal opereres at du har tillid til at kirugen
> er ansvarlig, og anastæsi-lægen giver dig den rigige dosis...kun her vil
> jeg forresten checke rengøringen var udført korrekt.

Jeg kan love dig, jeg ville efterprøve ovennævntes evner ved en rundspørge.

Der er lige så stor forskel på ovennævntes evner som der er på andre
faglærte håndværkere.....

Har selv lige fået 11 sting i en finger og jeg viste omgående arbejdet til
en kirurg, jeg har 100% tillid til.

mvh
Bjørn J.

Fra : alexbo

Dato : 09-09-07 10:05

"retroman" skrev

> check alt.binaries da jeg ikke har dk.binaer grupper via CC.

Det har ikke meget med dine bremser at gøre, men du kan hente binære grupper
på newsbin.cybercity.dk
Hvad bremsevæsken angår har de nok bare suget væsken op af beholderen og
hældt ny på.

mvh
Alex Christensen

Fra : retroman

Dato : 09-09-07 10:16

> [...]
> grupper på newsbin.cybercity.dk
> Hvad bremsevæsken angår har de nok bare suget væsken op af beholderen og

Tak, jeg checker lige med min CC!, jeg tror du har ret de har nok lave den
nemme og suget det op.

Fra : Tom

Dato : 09-09-07 10:26

> [...]
> grupper på newsbin.cybercity.dk
> Hvad bremsevæsken angår har de nok bare suget væsken op af beholderen og

FUSK, værkstedet skal selvfølgelig skifte nede fra kaliberne ellers ligger
det dårligste væske (lav kogepunkt) der hvor temperaturen er højst. Retroman
bør reklamere

--
Tom

Fra : retroman

Dato : 09-09-07 15:18

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> FUSK, værkstedet skal selvfølgelig skifte nede fra kaliberne ellers ligger
> det dårligste væske (lav kogepunkt) der hvor temperaturen er højst.

jeg tror jeg reklamere og så bagefter sprøger politiet og høre om der er
basis for en anmeldelse for overtrædels af straffelovens § 252, jeg vil
ihvertfald gerne stille min bil tilrådighed som bevismateriale.

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-07 20:56

> jeg tror jeg reklamere og så bagefter sprøger politiet og høre om der er
> basis for en anmeldelse for overtrædels af straffelovens § 252, jeg vil
> ihvertfald gerne stille min bil tilrådighed som bevismateriale.

Det vil vi godt høre om - især hvad politiet siger.

Ulrik