Password-database med audit?
Fra : Steen Suder

Dato : 09-09-07 22:07

* Repost fra dk.edb.system.unix*

For at undgå noget flaky Windows-software, leder jeg efter noget
admin-venligt software, der kan:

* Gemme passwords etc. "krypteret".
* Lave et audit-trail, der fortæller hvem der har fået hvilke passwords
hvornår.
* Kun udlevere passwords, det forespørgende login har rettighed til.
* Understøtte et multiadminmiljø.
* Konsol på Linux ingen hindring (de kan vel lære det og jeg vil foretrække
det

Jeg kan umiddelbart ikke finde noget, der understøtter kravet om
audit-trail.

Hvad findes der?
Payware er ikke noget problem.

--