Vis/skjul koder i Outlook
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 10-09-07 10:05

Hej NG,

Jeg har fejlbetjent mit tastatur! Jeg har ramt en genvejstast, så der i mine
Outlook meddelelser nu er synlige "skjulte" koder, det vil sige koder for
mellemrum, linieskift m.m.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilke taster, jeg har ramt på
tastaturet. Er der nogen der kan hjælpe?

Jeg bruger XP Pro, Office 2003, DK version

På forhånd tak.

/Bjarne

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 10-09-07 11:19

Har fundet kombinationen - det er CTRL+SHIFT+8

/Bjarne

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-09-07 11:36

> [...]
> tastaturet. Er der nogen der kan hjælpe?
>
> Jeg bruger XP Pro, Office 2003, DK version

Det lyder næsten som om du bruger Word som E Mail editor Prøv at kigge oppe
i værktøjslinien efter noget der ligner et "nodetegn" og prøv at klikke på
den.

--
venlig hilsen
Bc

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 10-09-07 14:56

"Bjarne Chr" <No@> skrev i en meddelelse

> Det lyder næsten som om du bruger Word som E Mail editor Prøv at kigge
> oppe i værktøjslinien efter noget der ligner et "nodetegn" og prøv at
> [...]

Hej BC,

Du har fuldstændig ret, jeg bruger Word som email editor. Men jeg har ledt
vidt og bredt efter den værktøjsbjælke. Nu kan jeg se lyset! Standard
værktøjsbjælken skal selvfølgelig vælges i selve mailen og ikke i Outlook.
Hvor kan man dog stirre sig blind...

Men ellers kan man bruge CTRL+SHIFT+8, hvis man er til genvejstaster.

/Bjarne

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-09-07 16:42

> [...]
> Hvor kan man dog stirre sig blind...
>
> Men ellers kan man bruge CTRL+SHIFT+8, hvis man er til genvejstaster.

Så fik jeg også lært en ny genvejstast

--
venlig hilsen
Bc