notevisning forsvinder i word 2007
Fra : mingomin

Dato : 09-09-07 21:00

Hvis jeg i Word 2007 under Windows Vista har skrevet en tekst med
slutnoter, kan jeg ved at føre cursoren hen over note-nummeret se,
hvad der står i noten. Det er praktisk i stedet for at rulle ned til
slutnoten. Men det er begyndt at drille, så jeg nu kun får et ganske
kort glimt af, hvad der står i noten. Så forsvinder indholdet igen.
Jeg gætter på, at et flueben er forsvundet i en af de utallige Word-
indstillinger. Men der er stadig flueben ved "Vis værktøjstip, når der
peges", som aktiverer visningen. Har nogen en løsning på, at jeg
alligevel kun ser noten i en brøkdel af et sekund? mvh. Flemming