Nogle erfaringer med XFX GeForce 7950 GT?
Fra : Jakob

Dato : 08-09-07 20:40

Er XFX GeForce 7950 GT ExTreme (
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=392188 ) passivt kølet?

Uanset hvad: Kunne det være et fornuftigt bud på et value-for-money
kort? Grafikmæssigt skal det bruges primært til World of Warcraft, men
jeg vil også gerne kunne spille de nyere fps-spil i en "fornuftig" kvalitet.

Vil gerne ha muligheden for at kunne anvende to skærme på en gang.

Nogle ulemper jeg skal være opmærksom på?

--
Jakob

Fra : olelka@gmail.com

Dato : 12-09-07 10:02

On 8 Sep., 21:39, Jakob <jtonos...@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Vil gerne ha muligheden for at kunne anvende to skærme på en gang.
>
> Nogle ulemper jeg skal være opmærksom på?

Det er et glimrende kort til prisen. Jeg går ud fra at du har PCI-
Express og ikke AGP.
Den eneste mulige ulempe er at det ikke understøtter DX10. Men det får
næppe nogen betydning det første halve år.

Fra : Jakob

Dato : 12-09-07 20:05

olelka@gmail.com wrote:

> Det er et glimrende kort til prisen. Jeg går ud fra at du har PCI-
> Express og ikke AGP.
> Den eneste mulige ulempe er at det ikke understøtter DX10. Men det får
> næppe nogen betydning det første halve år.

Jeg har ikke hverken PCI-E eller AGP endnu. Er ved at finde dele til et
nyt "value-for-money" system. Jeg går ikke så frygtelig højt op i DX10
kompatibiliteten da jeg ikke regner med at installere Vista lige med det
første.

Kan du fortælle om kortet er passivt kølet eller om der er to udgaver af
det?

Tak for dit svar!

--
Jakob