Tastatur genvej virker ikke rigtigt i exel~
Fra : Bo Poulsen

Dato : 08-09-07 12:51

Hej gruppe

Jeg har fået et surt problem, tastaturgenvejene i exel 2007 virker ikke
rigtigt hver gang, er der nogle der er stødt på det problem før

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 08-09-07 13:25

Hej Bo

Ja, det er jeg.

Bl.a når det ikke er 2007 format (ctrl + PageUP/down) samt "mærkelige" ting
såom kopier/indsæt kun virkede med musen.

Ctrl + numerisk plus / minus skal nu være +/- på tastaturet.

Så har jeg hørt at indsættelse af dato ikke virker længere. Har i den
forbindelse laved denne makro.

Option Explicit

Sub DateInCell()
With ActiveCell
.Value = CDate(Format(Now, "dd-mm-yyyy"))
End With
End Sub

Jørgen Bondesen