Microsoft Download Notifications: Septembe~
Fra : Fl. Baumann

Dato : 07-09-07 20:22

Ofte får jeg denne mail: Fra: Microsoft
(Microsoft@newsletters.microsoft.com)

Min Windows live hotmail siger at "dette er muligvis en ukendt
afsender" og jeg har længe undret mig over at programmet ikke
kender mails fra sig egen skaber, altså hvis det ER fra
Microsoft!?

Nu har jeg aldrig brugt mailen til noget som helst andet end
videreekspedition til mappen for slettet post, men nu må jeg ha´
min nysgerrighed styret, men da jeg ikke har lyst til at afmelde
HVIS det er hoax, så lige en tur rundt denne gruppe.

Anyone?
--
Fl. Baumann

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-09-07 20:41

Den 07-09-07 21.21 skrev Fl. Baumann følgende:
> [...]
> afsender" og jeg har længe undret mig over at programmet ikke
> kender mails fra sig egen skaber, altså hvis det ER fra

Abonnerer du på et nyhedsbrev fra Microsoft? Hvis ikke, kan du nok
roligt gå ud fra, at det er en hoax.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
35 tips & tricks til Internet Explorer.

Fra : Fl. Baumann

Dato : 08-09-07 10:17

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen:

> Abonnerer du på et nyhedsbrev fra Microsoft? Hvis ikke, kan du
> nok roligt gå ud fra, at det er en hoax.

Nope, det er utrolig lidt jeg abonnere og har abonneret på i
tidens løb, da jeg sagtens selv kan finde ud af at lede efter de
ting jeg har reelt brug for at vide, og så selvfølgelig det
faktum at der har været en livlig handel med e-maillister, selv
fra formodede pålidelige udbydere.

jeg går ud fra det er en hoax....
--
Fl. Baumann

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-09-07 10:27

"Fl. Baumann" <zillyink@fjerndettehotmail.com> crashed Echelon writing

> Min Windows live hotmail siger at "dette er muligvis en ukendt
> afsender" og jeg har længe undret mig over at programmet ikke
> kender mails fra sig egen skaber, altså hvis det ER fra
> Microsoft!?

Hvad siger headeren af mailen?

--
Bjarke Andersen

Fra : Fl. Baumann

Dato : 08-09-07 11:01

Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvad siger headeren af mailen?
> --
> Bjarke Andersen

her er den så, jeg hæfter mig ved reply-to delen:

From: "Microsoft" <Microsoft@newsletters.microsoft.com>
To: <xxxx@hotmail.com>
Subject: Microsoft Download Notifications: September 7, 2007
Date: Fri, 7 Sep 2007 12:14:21 -0700

--
Fl. Baumann

Fra : Ole C

Dato : 08-09-07 11:51

Fl. Baumann skrev blandt andet:

(klip en hel masse)

Den ser umiddelbart ud til at være OK:
http://www.microsoft.com/downloads/render.aspx?content=notifications&displaylang=en
Hvem der så har meldt dig til og hvorfor Hotmail er i tvivl om lødigheden af
mail'en, får stå hen i det uvisse....
Måske alle Hotmail-brugere får den slags mails fra Microsoft?

--
vh
Ole C.