BF2142 team/klan
Fra : Peter Krogh

Dato : 07-09-07 15:43

Hej, jeg søger en klan/team til BF2142, for at forbedre min spil oplevelse
lidt. Ikke klan war/ladders, men bare sidde og spille med nogen seriøse
mennesker der kan arbejde sammen i et godt team, og som ikke drøner rundt
som en flok Lemmings uden større taktisk forståelse for spillet.

Jeg er 34år og spiller foruden BF2142 også EVE -Online

Mvh Peter aka PB.Krogh

Fra : Dr.Phil

Dato : 08-09-07 10:52

Prøv at søge på www.bfgeeks.dk

Fra : Peter Krogh

Dato : 09-09-07 11:31

Tak for det. Har også brugt masser af tid på at lede efter en BF2142 klan
derinde. Så istedet for at spilde min dyrebare tid med at lede der og ikke
spille BF2142, tænkte jeg jo at de istedet kunne finde mig her :)